Az influencer marketing hatása a vásárlási döntéshozatalra

Csibi Katalin (2023) Az influencer marketing hatása a vásárlási döntéshozatalra. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of SZAKDOLGOZAT_ZBDTCC.pdf] PDF
SZAKDOLGOZAT_ZBDTCC.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Csibi Katalin szakdolgozat bírálat.pdf] PDF
Csibi Katalin szakdolgozat bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (174kB)
[thumbnail of Csibi Katalin bírálat 2023 05.pdf] PDF
Csibi Katalin bírálat 2023 05.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (477kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom fő célkitűzése,hogy bemutassam a magyar közösségi médiában jelen levő véleményvezérekfontosságát. Arra a kérdésre kerestema választ, hogy milyen szerepet játszanak a fogyasztók életében az influencerekés a marketing, és hogyan befolyásolják a piacot. Megvizsgáltam a közösségimédiát használók szokásait, különös tekintettel az online platformok nyújtottalehetőségekre.Az influencer marketingben rengeteglehetőség rejlik, amelyek többségével rendszeresen találkozunk a mindennapiéletünkben. Kutatásaim alapján azonban javaslok néhány apró változtatást,amelyek mind a márkák, mind az influencerek számára hatékonyak és kifizetődőeklehetnek.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: döntéshozatal, közösségi média, marketing-kampány, szponzorálás, vásárlás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:29
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:29

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet