Kónya Bernadett Zsuzsanna (2023) Könnyűzenei fesztiválok, avagy a Fishing On Orfű és a BME Egyetemi Napok marketingkommunikációs szemszögből vizsgálva és a szponzoráció hatásai a fesztiválokra. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
KÖNNYŰZENEI FESZTIVÁLOK, AVAGY A FISHING ON ORFŰ ÉS A BME EGYETEMEK NAPOK MARKETINGKOMMUNIKÁCIÓS SZEMSZÖGBŐL VIZSGÁLVA ÉS A SZPONZORÁCIÓ HATÁSAI A FESZTIVÁLOKRA.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (815kB) |
|
PDF
Kónya Bernadett.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (222kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p dir="ltr" style="text-align:left;"></p><p>Dolgozatomban a hazai könnyű zenei fesztiválokat vizsgáltam marketingkommunikációs szemszögből ezenbel pedig mélyebben foglalkoztam a Fishing on Orfűvel és a BME Egyetemi napokkal. Mindemellett a szponzorációra igyekeztem hangsúlyt fektetni hogy milyen hatással vannak a könnyűzenei fesztiválokra az egyes cégek szponzorációi. Mindezt primer kutatás formájában szakirodalmi elemzéssel kiviteleztem.</p><p>Ezen felül pedig kvantitatív kutatást készítettem kettő kérdőív formájában. A Fishing On Orfű és a BME Egyetemi Napok résztvevői töltötték ki ezeket és a válaszokat elemeztem.</p><p>Összefoglalás, következtetések és javaslatok részben megfogalmaztam javaslataimat a fesztiválok számára ezzel elősegítve a hazai könnyűzenei fesztiválok elemzését és megismerését és következtetéseket vontam le dolgozatom eredményeiből.</p><br><p></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, ábraelemzés, eseménymarketing, fesztivál, marketingkommunikáció, marketingstratégiák, szponzoráció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:29 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:29 |
Actions (login required)
Tétel nézet |