Takács Letícia (2023) Fodrászok és Fodrászatok megkülönböztető elemei avagy Fodrászmarketing. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Záródolgozat végleges.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (979kB) |
|
PDF
Takács Letícia PVÁ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (483kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p dir="ltr" style="text-align:left;"></p><p>Szakdolgozatom témaválasztásakor egy hozzám közelálló területet szerettem volna több szempontból is megvizsgálni, valamint bemutatni. Számomra ez azért fontos, mert én magam is fodrász vagyok, illetve nem tekintenék el attól, hogy marketing szempontból, minden szolgáltatásban dolgozónak tudnia kell, hogy az adott terület, amiben dolgozik milyen üzenetet közvetít, milyen célcsoporttal rendelkezik a piacon, hogy pozícionálja magát, milyen marketingkommunikációs eszközöket használ és milyen megkülönböztető elemei lehetnek.</p> <p>Leginkább arra szeretnék rávilágítani, hogyha ezekre a kérdésekre választ kapunk, akkor egy általános képet alakíthatunk ki a fodrászokról, a fodrászatokról, a szolgáltatásokról és a franchise szalonok működéséről. Dolgozatom fő célja elsősorban a fodrász mesterség kialakulásának a bemutatása, legfőképp a trendek felépítése, amely által megérthetjük a mai kor hajviseletét és a különböző szalonok kialakulását. Másodsorban, szeretném bemutatni egy általam ismert franchise vállalat tevékenységét és működését, amelyben 5 évet dolgoztam, valamint általános betekintést szeretnék nyújtani a fodrászatok marketingjébe POE modell és az STP marketing részeinek elemzésével. Végül, szeretném kiemelni a pozicionálás fontosságát a fodrászatok esetében és azon belül elemezni őket ár, funkcionális, szimbolikus és tapasztalati pozicionálás alapján.</p><br><p></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | ábraelemzés, célcsopor(tok), célcsoport, digitális média, fodrászat, környezettudatosság, marketing, marketingkommunikációs eszközök, pozicionálás, szolgáltatás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:29 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:29 |
Actions (login required)
Tétel nézet |