Fodrászok és Fodrászatok megkülönböztető elemei avagy Fodrászmarketing

Takács Letícia (2023) Fodrászok és Fodrászatok megkülönböztető elemei avagy Fodrászmarketing. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Záródolgozat végleges.pdf] PDF
Záródolgozat végleges.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (979kB)
[thumbnail of Takács Letícia PVÁ.pdf] PDF
Takács Letícia PVÁ.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (483kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align:left;"></p><p>Szakdolgozatom témaválasztásakor egy hozzám közelálló területet szerettem volna több szempontból is megvizsgálni, valamint bemutatni. Számomra ez azért fontos, mert én magam is fodrász vagyok, illetve nem tekintenék el attól, hogy marketing szempontból, minden szolgáltatásban dolgozónak tudnia kell, hogy az adott terület, amiben dolgozik milyen üzenetet közvetít, milyen célcsoporttal rendelkezik a piacon, hogy pozícionálja magát, milyen marketingkommunikációs eszközöket használ és milyen megkülönböztető elemei lehetnek.</p> <p>Leginkább arra szeretnék rávilágítani, hogyha ezekre a kérdésekre választ kapunk, akkor egy általános képet alakíthatunk ki a fodrászokról, a fodrászatokról, a szolgáltatásokról és a franchise szalonok működéséről. Dolgozatom fő célja elsősorban a fodrász mesterség kialakulásának a bemutatása, legfőképp a trendek felépítése, amely által megérthetjük a mai kor hajviseletét és a különböző szalonok kialakulását. Másodsorban, szeretném bemutatni egy általam ismert franchise vállalat tevékenységét és működését, amelyben 5 évet dolgoztam, valamint általános betekintést szeretnék nyújtani a fodrászatok marketingjébe POE modell és az STP marketing részeinek elemzésével. Végül, szeretném kiemelni a pozicionálás fontosságát a fodrászatok esetében és azon belül elemezni őket ár, funkcionális, szimbolikus és tapasztalati pozicionálás alapján.</p><br><p></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Mucha László
Külső
óraadó tanár; Marketing Tanszék; KKK
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: ábraelemzés, célcsopor(tok), célcsoport, digitális média, fodrászat, környezettudatosság, marketing, marketingkommunikációs eszközök, pozicionálás, szolgáltatás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:29
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:29

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet