Fodrászok és Fodrászatok megkülönböztető elemei avagy Fodrászmarketing

Takács Letícia (2023) Fodrászok és Fodrászatok megkülönböztető elemei avagy Fodrászmarketing. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Záródolgozat végleges.pdf] PDF
Záródolgozat végleges.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (979kB)
[thumbnail of Takács Letícia PVÁ.pdf] PDF
Takács Letícia PVÁ.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (483kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomtémaválasztásakor egy hozzám közelálló területet szerettem volna többszempontból is megvizsgálni, valamint bemutatni. Számomra ez azért fontos, mertén magam is fodrász vagyok, illetve nem tekintenék el attól, hogy marketingszempontból, minden szolgáltatásban dolgozónak tudnia kell, hogy az adottterület, amiben dolgozik milyen üzenetet közvetít, milyen célcsoporttal rendelkezika piacon, hogy pozícionálja magát, milyen marketingkommunikációs eszközökethasznál és milyen megkülönböztető elemei lehetnek.Leginkábbarra szeretnék rávilágítani, hogyha ezekre a kérdésekre választ kapunk, akkoregy általános képet alakíthatunk ki a fodrászokról, a fodrászatokról, aszolgáltatásokról és a franchise szalonok működéséről. Dolgozatom fő céljaelsősorban a fodrász mesterség kialakulásának a bemutatása, legfőképp a trendekfelépítése, amely által megérthetjük a mai kor hajviseletét és a különböző szalonokkialakulását. Másodsorban, szeretném bemutatni egy általam ismert franchisevállalat tevékenységét és működését, amelyben 5 évet dolgoztam, valamintáltalános betekintést szeretnék nyújtani a fodrászatok marketingjébe POE modellés az STP marketing részeinek elemzésével. Végül, szeretném kiemelni apozicionálás fontosságát a fodrászatok esetében és azon belül elemezni őket ár,funkcionális, szimbolikus és tapasztalati pozicionálás alapján.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: ábraelemzés, célcsopor(tok), célcsoport, digitális média, fodrászat, környezettudatosság, marketing, marketingkommunikációs eszközök, pozicionálás, szolgáltatás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:29
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:29

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet