Töröcsik Mónika Julianna (2023) Mitől lesz vonzó a Z generáció számára egy álláshirdetés? Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Mitől lesz vonzó a z generáció számára egy álláshirdetés.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Törőcsik Mónika_biralati-szempontok-belso-biralo.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (239kB) |
Absztrakt (kivonat)
Záródolgozatombanvégig azt vizsgáltam, hogy milyen tényezőkkel lehet vonzóbbá tenni a zgeneráció számára az álláshirdetéseket, illetve, hogy milyen álláskeresésiigényei vannak a z generáció tagjainak, a célom az volt, hogy választ kapjakezekre a kérdésekre. Dolgozatomban meghatároztam, hogy kik tartoznak a zgenerációba és hogy mi jellemzi őket, illetve, hogy milyen igényeik vannakmunkavállalóként. Kitértem arra is, hogy hogyan vélekednek a z generáció tagjaia jelenlegi munkaerőpiaci helyzetről, valamint, hogy kik számítanak a szemükbenreferenciaszemélynek. Ezt követően olyan tényezőket soroltam fel, amelyekbefolyásolják a fiatalokat egy állás jelentkezés során, valamint, hogy miszámukra az ideális irodai munkakörnyezet. Ezután meghatároztam a juttatásfogalmát és kitértem arra is, hogy milyen juttatások léteznek, valamint, hogymilyen jelentősége van a puha és kemény készségeknek egy álláshirdetésben. Felépítettem,hogy hogyan néz ki egy álláshirdetés, illetve, hogy milyen hirdetési technikákléteznek. Végül a primer kutatás következik, amelyben kiértékeltem a kérdőívadatait és javaslattételt tettem.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | álláshirdetés, igényfeltárás, kérdőíves felmérés, munkakörnyezet, primer vizsgálatok, Z gereráció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:29 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:29 |
Actions (login required)
Tétel nézet |