Jurászik Dávid (2023) Influencer marketing - Az influencer marketing hatása a fogyasztókra - Az influencer marketing a közösségi médiában. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Záródolgozat végleges végleges.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Jurászik Dávid_biralati-szempontok-belso-biralo.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (235kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p dir="ltr" style="text-align:left;">Az utóbbi évtizedben az Influencer marketing már vezető szerepben van a marketing stratégiák között. A vállalkozásoknak vagy cégeknek is megvannak már a maguk Influencerei, akikkel promotálják és hirdetik a termékeiket a vásárlás elérése érdekében. Ezeknek a személyeknek megvan a saját célcsoportjuk, akik azok az emberek, akik követik őket az egyes közösségi média platformokon. Ennek a marketingformának a lényege azon alapul, hogy a számunkra ismert személy reklámoz különböző termékeket vagy szolgáltatásokat. Ezekről a termékekről vagy szolgáltatásokról általában bővebben kifejti a véleményét, ezzel minket fogyasztókat ösztönözve a vásárlásra. A dolgozatom célja, hogy ismertessem az influencer marketing fogalmát, alkalmazását, aktualitását a mai világban. Úgy gondolom, ez a téma a mai felgyorsult világban aktuális, hiszen mindenki találkozhatott vele akarva, akaratlanul a közösségi média platformokon. A márkák nagyrésze már tudomásul vette az influencer marketing értékét és fontosságát. A marketing stratégiák közül ez manapság egy vállalat vagy cég életében nagyon fontos szerepet tölthet be, mivel a választott célcsoportokat könnyen el lehet vele érni. Számos olyan vállalat van, akik már jól alkalmazzák ezt a marketing stratégiát. Azért is választottam ez a témát, mert aktív felhasználója vagyok a közösségi médiának, influencereket is követek számos platformon, akik foglalkoznak ilyen marketing módszerekkel. Ez a fajta marketing módszer a közösségi médiának köszönhetően aranykorát éli manapság. Az embereknek többsége megbízik az ilyen marketinggel foglalkozó személyekben, ugyanis adnak a véleményükre. Sokszor a terméket magát nem is kedvelik annyira, de az Influencer hirdetésére, ajánlására megbíznak a termékben. Ebből következtethető az, hogy jobban bíznak egy ilyen személyben, mint a márkában magában. Az influencer marketing elterjedése annak köszönhető, hogy a közösségi média lehetőséget ad mindenkinek, hogy saját profilt létrehozzon, és közzé tegyen rajta tartalmakat.<br></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | ábraelemzés, digitális felületek, fogyasztó(k), hatásvizsgálat, hirdetési tevékenység, influencer marketing, vásárlás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:28 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:28 |
Actions (login required)
Tétel nézet |