Influencer marketing - Az influencer marketing hatása a fogyasztókra - Az influencer marketing a közösségi médiában

Jurászik Dávid (2023) Influencer marketing - Az influencer marketing hatása a fogyasztókra - Az influencer marketing a közösségi médiában. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Záródolgozat végleges végleges.pdf] PDF
Záródolgozat végleges végleges.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Jurászik Dávid_biralati-szempontok-belso-biralo.pdf] PDF
Jurászik Dávid_biralati-szempontok-belso-biralo.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (235kB)

Absztrakt (kivonat)

Az utóbbi évtizedben az Influencer marketing márvezető szerepben van a marketing stratégiák között. A vállalkozásoknak vagycégeknek is megvannak már a maguk Influencerei, akikkel promotálják és hirdetika termékeiket a vásárlás elérése érdekében. Ezeknek a személyeknek megvan asaját célcsoportjuk, akik azok az emberek, akik követik őket az egyes közösségimédia platformokon. Ennek a marketingformának a lényege azon alapul, hogy aszámunkra ismert személy reklámoz különböző termékeket vagy szolgáltatásokat.Ezekről a termékekről vagy szolgáltatásokról általában bővebben kifejti avéleményét, ezzel minket fogyasztókat ösztönözve a vásárlásra. A dolgozatom célja, hogy ismertessem az influencermarketing fogalmát, alkalmazását, aktualitását a mai világban. Úgy gondolom, eza téma a mai felgyorsult világban aktuális, hiszen mindenki találkozhatott veleakarva, akaratlanul a közösségi média platformokon. A márkák nagyrésze mártudomásul vette az influencer marketing értékét és fontosságát. A marketing stratégiák közül ez manapság egyvállalat vagy cég életében nagyon fontos szerepet tölthet be, mivel aválasztott célcsoportokat könnyen el lehet vele érni. Számos olyan vállalatvan, akik már jól alkalmazzák ezt a marketing stratégiát. Azért is választottamez a témát, mert aktív felhasználója vagyok a közösségi médiának, influencereketis követek számos platformon, akik foglalkoznak ilyen marketing módszerekkel.Ez a fajta marketing módszer a közösségi médiának köszönhetően aranykorát élimanapság. Az embereknek többsége megbízik az ilyen marketinggel foglalkozószemélyekben, ugyanis adnak a véleményükre. Sokszor a terméket magát nem iskedvelik annyira, de az Influencer hirdetésére, ajánlására megbíznak atermékben. Ebből következtethető az, hogy jobban bíznak egy ilyen személyben,mint a márkában magában. Az influencer marketing elterjedése annak köszönhető,hogy a közösségi média lehetőséget ad mindenkinek, hogy saját profiltlétrehozzon, és közzé tegyen rajta tartalmakat.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: ábraelemzés, digitális felületek, fogyasztó(k), hatásvizsgálat, hirdetési tevékenység, influencer marketing, vásárlás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:28
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:28

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet