A sport és a marketing kapcsolata a vízilabdában

Bene Sára (2023) A sport és a marketing kapcsolata a vízilabdában. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of A sport és a marketing kapcsolata a vízilabdában.pdf] PDF
A sport és a marketing kapcsolata a vízilabdában.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Bene Sára.pdf] PDF
Bene Sára.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (697kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr">Úgy gondolom, hogy a vízilabda sportágban is nagy szükség van a</p><p dir="ltr">sportmarketing megújítására. Országos, és egyesületi szinten is alkalmazkodni kell a gyorsan</p><p dir="ltr">változó körülményekhez, új, modern, a célközönség nagy részét elérő eszközökkel,</p><p dir="ltr">tartalmakkal kell megújítani a marketingformákat. A dolgozat egyik célja volt a több</p><p dir="ltr">korosztályos vízilabda egyesületek jelenlegi marketing stratégiáinak vizsgálata.</p><p dir="ltr">Dolgozatomban olyan szülők véleményére voltam kíváncsi, akiknek a gyermeke aktív</p><p dir="ltr">vízilabdázó. Kíváncsi voltam, hogy a szülők számos sport közül, miért pont vízilabdázni</p><p dir="ltr">íratták be gyermekeiket. Tudni szerettem volna, hogy véleményük szerint milyen felmerülő</p><p dir="ltr">problémák, vagy nehézségek vannak a vízilabda sportágban, az adott egyesületnél. Szerettem</p><p dir="ltr">volna felmérni, hogy melyek, azok a jellegzetes eszközök, a különböző egyesületek</p><p dir="ltr">marketingjében, amelyek segítették az ott sportoló gyermekek létszámának növekedését. Úgy</p><p dir="ltr">gondolom, hogy a kapott adatok, információk elemzése alapján ajánlásaim javíthatják egy-</p><p dir="ltr">egy kisebb egyesület marketing stratégiáját, és kommunikációját, mely megerősítheti a</p><p dir="ltr">vízilabda sportág népszerűségét, és szélesítheti a támogatói kört és az utánpótlásbázist.</p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Totth Gedeon
Belső
óraadó tanár; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: gyerekek, Magyarország, marketingstratégiák, média, sport, sportegyesület
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:28
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:28

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet