Bene Sára (2023) A sport és a marketing kapcsolata a vízilabdában. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
A sport és a marketing kapcsolata a vízilabdában.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Bene Sára.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (697kB) |
Absztrakt (kivonat)
Úgy gondolom, hogy a vízilabda sportágban is nagy szükség van asportmarketing megújítására. Országos, és egyesületi szinten is alkalmazkodni kell a gyorsanváltozó körülményekhez, új, modern, a célközönség nagy részét elérő eszközökkel,tartalmakkal kell megújítani a marketingformákat. A dolgozat egyik célja volt a többkorosztályos vízilabda egyesületek jelenlegi marketing stratégiáinak vizsgálata.Dolgozatomban olyan szülők véleményére voltam kíváncsi, akiknek a gyermeke aktívvízilabdázó. Kíváncsi voltam, hogy a szülők számos sport közül, miért pont vízilabdázniíratták be gyermekeiket. Tudni szerettem volna, hogy véleményük szerint milyen felmerülőproblémák, vagy nehézségek vannak a vízilabda sportágban, az adott egyesületnél. Szerettemvolna felmérni, hogy melyek, azok a jellegzetes eszközök, a különböző egyesületekmarketingjében, amelyek segítették az ott sportoló gyermekek létszámának növekedését. Úgygondolom, hogy a kapott adatok, információk elemzése alapján ajánlásaim javíthatják egy-egy kisebb egyesület marketing stratégiáját, és kommunikációját, mely megerősítheti avízilabda sportág népszerűségét, és szélesítheti a támogatói kört és az utánpótlásbázist.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | gyerekek, Magyarország, marketingstratégiák, média, sport, sportegyesület |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:28 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:28 |
Actions (login required)
Tétel nézet |