Dávid Anett Dominika (2023) A próbavásárlás értékesítésre gyakorolt hatása. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_David_Anett_Dominika.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (809kB) |
|
PDF
Bírálat Dávid Anett_jav.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (251kB) |
|
PDF
Szakdolgozat bírálat - Dávid Anett Dominika.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (155kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p dir="ltr" style="text-align: left;">A szakdolgozatomban választ keresek arra, milyen piackutatási eszközzel lehet vizsgálni az egyes vállalkozások értékesítési hatékonyságát a piacon. Abban az esetben, ha egy cég számára a kiemelkedő ügyfélélmény, valamint magasabb profit elérése a cél, az milyen szolgáltatás igénybevételével lehetséges. Ha megvan ez az eszköz, akkor az adott cég miként tudja az értékesítését növelni, hatékonyabbá tenni. Ahhoz, hogy ezekre a kérdésekre választ találjak, megvizsgáltam honnan indult a piackutatás, mik az alapjai, milyen formái ismertek. Ezt követően megbizonyosodtam arról, hogy a próbavásárlás a piackutatás egyik eszköze, ami a primer piackutatáson belül a kvantitatív kutatásban helyezkedik el, azon belül pedig a megfigyelési folyamat részeként ismert és segítségével reprezentatív eredmények mutathatóak fel azon vállalatok számára, akik igénybe kívánják venni ezt a szolgáltatást. Majd a diplomamunkám gyakorlati részében két iparág példáján keresztül vizsgáltam meg a felvetésemet, miszerint a <em>Total Sales Effort - </em>ami az értékesítési erőbedobást méri<em> - </em>valóban mérhető-e és segítségével kapunk-e választ arra, <span style="font-size: 1rem; font-family: -apple-system, BlinkMacSystemFont, "Segoe UI", Roboto, "Helvetica Neue", Arial, "Noto Sans", "Liberation Sans", sans-serif, "Apple Color Emoji", "Segoe UI Emoji", "Segoe UI Symbol", "Noto Color Emoji";">mik azok a területek egy cég életében, amelyek az elvárt teljesítményhez képest eltérőek.</span></p><p></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | értékesítés, kérdőíves felmérés, mystery shopping, piackutatás, próbavásárlás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:28 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:28 |
Actions (login required)
Tétel nézet |