A próbavásárlás értékesítésre gyakorolt hatása

Dávid Anett Dominika (2023) A próbavásárlás értékesítésre gyakorolt hatása. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_David_Anett_Dominika.pdf] PDF
Szakdolgozat_David_Anett_Dominika.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (809kB)
[thumbnail of Bírálat Dávid Anett_jav.pdf] PDF
Bírálat Dávid Anett_jav.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (251kB)
[thumbnail of Szakdolgozat bírálat - Dávid Anett Dominika.pdf] PDF
Szakdolgozat bírálat - Dávid Anett Dominika.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (155kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozatomban választ keresek arra, milyen piackutatási eszközzel lehet vizsgálni az egyes vállalkozások értékesítési hatékonyságát a piacon. Abban az esetben, ha egy cég számára a kiemelkedő ügyfélélmény, valamint magasabb profit elérése a cél, az milyen szolgáltatás igénybevételével lehetséges. Ha megvan ez az eszköz, akkor az adott cég miként tudja az értékesítését növelni, hatékonyabbá tenni. Ahhoz, hogy ezekre a kérdésekre választ találjak, megvizsgáltam honnan indult a piackutatás, mik az alapjai, milyen formái ismertek. Ezt követően megbizonyosodtam arról, hogy a próbavásárlás a piackutatás egyik eszköze,ami a primerpiackutatáson belül a kvantitatív kutatásban helyezkedik el, azon belül pedig amegfigyelési folyamat részeként ismert és segítségével reprezentatív eredményekmutathatóak fel azon vállalatok számára, akik igénybe kívánják venni ezt aszolgáltatást. Majd a diplomamunkám gyakorlati részében két iparág példáján keresztül vizsgáltam meg a felvetésemet, miszerint a Total Sales Effort - ami az értékesítési erőbedobást méri - valóban mérhető-e és segítségével kapunk-e választ arra,mik azok a területek egy cégéletében, amelyek az elvárt teljesítményhez képest eltérőek.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és médiatudomány

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: értékesítés, kérdőíves felmérés, mystery shopping, piackutatás, próbavásárlás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:28
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:28

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet