Bálint Enikő Anna (2023) Rossmann Magyarország online marketing tevékenysége és a Rossmanó babaprogram bemutatása. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Záródolgozat2023_Bálint_Enikő_Anna.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Bálint Enikő.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (215kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p dir="ltr" style="text-align: left;"></p><p>Dolgozatom témájaként a Rossmann Magyarország online marketing tevékenységét és a Rossmannó babaprogram ismertetését választottam. Kezdésnek a Rossmann marketing csapatának tagjaként leírtam a feladataimat, ezután a szakirodalmi áttekintő következett, amelyben szó van az online vásárlásokról, a Covid járvány hatásairól és a CRM-ről általánosságban. Majd bemutattam a Rossmann-t, mint drogériát, ezt követően pontosabban és részletesebben az email marketing működését. Érdekességképpen a fenntarthatóságról gyűjtöttem össze mindazokat a tudnivalókat, amelyeket a Rossmann megtesz a környezetért. Nem utolsó sorban a kérdőívemet elemeztem és levontam a következtetéseimet, majd befejezésképpen a javaslataimat fogalmaztam meg. </p><br><p></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | CRM tevékenység, elektronikus vásárlás - online vásárlás, online marketing, Rossmann, Rossmanó babaprogram |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:28 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:28 |
Actions (login required)
Tétel nézet |