Rossmann Magyarország online marketing tevékenysége és a Rossmanó babaprogram bemutatása

Bálint Enikő Anna (2023) Rossmann Magyarország online marketing tevékenysége és a Rossmanó babaprogram bemutatása. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Záródolgozat2023_Bálint_Enikő_Anna.pdf] PDF
Záródolgozat2023_Bálint_Enikő_Anna.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Bálint Enikő.pdf] PDF
Bálint Enikő.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (215kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align: left;"></p><p>Dolgozatom témájaként a Rossmann Magyarország online marketing tevékenységét és a Rossmannó babaprogram ismertetését választottam. Kezdésnek a Rossmann marketing csapatának tagjaként leírtam a feladataimat, ezután a szakirodalmi áttekintő következett, amelyben szó van az online vásárlásokról, a Covid járvány hatásairól és a CRM-ről általánosságban. Majd bemutattam a Rossmann-t, mint drogériát, ezt követően pontosabban és részletesebben az email marketing működését. Érdekességképpen a fenntarthatóságról gyűjtöttem össze mindazokat a tudnivalókat, amelyeket a Rossmann megtesz a környezetért. Nem utolsó sorban a kérdőívemet elemeztem és levontam a következtetéseimet, majd befejezésképpen a javaslataimat fogalmaztam meg. </p><br><p></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Dr. Rimóczi Csilla
Belső
Adj.dr-i fok; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: CRM tevékenység, elektronikus vásárlás - online vásárlás, online marketing, Rossmann, Rossmanó babaprogram
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:28
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:28

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet