Bálint Enikő Anna (2023) Rossmann Magyarország online marketing tevékenysége és a Rossmanó babaprogram bemutatása. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Záródolgozat2023_Bálint_Enikő_Anna.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Bálint Enikő.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (215kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom témájaként a Rossmann Magyarország onlinemarketing tevékenységét és a Rossmannó babaprogram ismertetését választottam. Kezdésneka Rossmann marketing csapatának tagjaként leírtam a feladataimat, ezután aszakirodalmi áttekintő következett, amelyben szó van az online vásárlásokról, aCovid járvány hatásairól és a CRM-ről általánosságban. Majd bemutattam a Rossmann-t,mint drogériát, ezt követően pontosabban és részletesebben az email marketingműködését. Érdekességképpen a fenntarthatóságról gyűjtöttem össze mindazokat atudnivalókat, amelyeket a Rossmann megtesz a környezetért. Nem utolsó sorban akérdőívemet elemeztem és levontam a következtetéseimet, majd befejezésképpen ajavaslataimat fogalmaztam meg.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | CRM tevékenység, elektronikus vásárlás - online vásárlás, online marketing, Rossmann, Rossmanó babaprogram |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:28 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:28 |
Actions (login required)
Tétel nézet |