Rossmann Magyarország online marketing tevékenysége és a Rossmanó babaprogram bemutatása

Bálint Enikő Anna (2023) Rossmann Magyarország online marketing tevékenysége és a Rossmanó babaprogram bemutatása. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Záródolgozat2023_Bálint_Enikő_Anna.pdf] PDF
Záródolgozat2023_Bálint_Enikő_Anna.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Bálint Enikő.pdf] PDF
Bálint Enikő.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (215kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatom témájaként a Rossmann Magyarország onlinemarketing tevékenységét és a Rossmannó babaprogram ismertetését választottam. Kezdésneka Rossmann marketing csapatának tagjaként leírtam a feladataimat, ezután aszakirodalmi áttekintő következett, amelyben szó van az online vásárlásokról, aCovid járvány hatásairól és a CRM-ről általánosságban. Majd bemutattam a Rossmann-t,mint drogériát, ezt követően pontosabban és részletesebben az email marketingműködését. Érdekességképpen a fenntarthatóságról gyűjtöttem össze mindazokat atudnivalókat, amelyeket a Rossmann megtesz a környezetért. Nem utolsó sorban akérdőívemet elemeztem és levontam a következtetéseimet, majd befejezésképpen ajavaslataimat fogalmaztam meg.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: CRM tevékenység, elektronikus vásárlás - online vásárlás, online marketing, Rossmann, Rossmanó babaprogram
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:28
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:28

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet