A Z generáció borfogyasztásának és lehetőségeinek vizsgálata - avagy van-e jövője a borfogyasztásnak?

Jakab Szilárd (2023) A Z generáció borfogyasztásának és lehetőségeinek vizsgálata - avagy van-e jövője a borfogyasztásnak? Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat.pdf] PDF
Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Biralat_Jakab_Szilard.pdf] PDF
Biralat_Jakab_Szilard.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (217kB)
[thumbnail of 2023. június Jakab Szilárd digi.pdf] PDF
2023. június Jakab Szilárd digi.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (297kB)

Absztrakt (kivonat)

A "Z" generáció borfogyasztási szokásait és lehetőségeit vizsgálom, illetve megállapítsom, hogy van-e jövője a borfogyasztásnak a fiatal fogyasztók körében. Azt is bemutatom, hogy a borszektor hogyan tud hatékonyan megfelelni a fiatal fogyasztók igényeinek és milyen új trendek, lehetőségek nyílnak meg a borpiac számára a digitális korban. Áttekintem a magyar borpiacot és a borszektor kihívásait, részletesen elemzem a "Z" generáció borfogyasztási szokásait és preferenciáit. A kutatások és statisztikák alapján bemutatom, hogy a fiatal fogyasztók hogyan állnak a borhoz és milyen trendeket követnek. Továbbá, hogy milyen lehetőségei vannak a borszektor számára a fiatal fogyasztók elérésére és az új piacok meghódítására.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: borfogyasztás, borkultúra, bormarketing, borvásárlás, Z generáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:28
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:28

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet