Jakab Szilárd (2023) A Z generáció borfogyasztásának és lehetőségeinek vizsgálata - avagy van-e jövője a borfogyasztásnak? Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Biralat_Jakab_Szilard.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (217kB) |
|
PDF
2023. június Jakab Szilárd digi.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (297kB) |
Absztrakt (kivonat)
A "Z" generáció borfogyasztási szokásait és lehetőségeit vizsgálom, illetve megállapítsom, hogy van-e jövője a borfogyasztásnak a fiatal fogyasztók körében. Azt is bemutatom, hogy a borszektor hogyan tud hatékonyan megfelelni a fiatal fogyasztók igényeinek és milyen új trendek, lehetőségek nyílnak meg a borpiac számára a digitális korban. Áttekintem a magyar borpiacot és a borszektor kihívásait, részletesen elemzem a "Z" generáció borfogyasztási szokásait és preferenciáit. A kutatások és statisztikák alapján bemutatom, hogy a fiatal fogyasztók hogyan állnak a borhoz és milyen trendeket követnek. Továbbá, hogy milyen lehetőségei vannak a borszektor számára a fiatal fogyasztók elérésére és az új piacok meghódítására.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | borfogyasztás, borkultúra, bormarketing, borvásárlás, Z generáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:28 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:28 |
Actions (login required)
Tétel nézet |