Terényi Viktória Zsófia (2023) A Robert Bosch Kft. marketingkommunikációjának elemzése, és annak fejlesztési lehetőségei. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Terényi_Viktória.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (940kB) |
|
PDF
Szakdolgozat_bírálat_Terényi_Viktória.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (277kB) |
|
PDF
Bírálat_belső_Terényi Viktória Zsófia.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (223kB) |
Absztrakt (kivonat)
Szakdolgozatombana Robert Bosch Kft. marketingkommunikációját elemeztem, és annak fejlesztésilehetőségeit taglaltam. Első felében a dolgozatomban az elméleti hátterétismertettem a marketingkommunikáció, valamint a marketing mix elemzésével. Akülönböző szakirodalmak részletes tanulmányozása elengedhetetlen volt ehhez az ismertetéshez.A dolgozat második részét követően ismertettem a vállalat történetét, hogymikor alakult meg Magyarországon, illetve, hogy mik az üzleti szegmensei. Elemeztema vállalat versenytársait is a hazai piacon, valamint a külső környezetét. Ezekután szemléltettem a vállalat által alkalmazott kommunikációs eszközöket,illetve, hogy milyen trendek vannak jelenleg a hazai reklámiparban. Dolgozatomatsaját tervezésű felmérésekkel és kutatásokkal egészítettem ki. Levontam akövetkeztetéseket és megfogalmaztam javaslataimat a vállalat sikerességéneknövelése érdekében.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | ATL eszközök, BTL eszközök, hirdetések, marketingkommunikáció, Robert Bosch Kft. |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:28 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:28 |
Actions (login required)
Tétel nézet |