Nem klasszikus (BTL) marketingkommunikációs megoldások (kiállítások és vásárok)

Nagy Eszter (2023) Nem klasszikus (BTL) marketingkommunikációs megoldások (kiállítások és vásárok). Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Nagy Eszter_Nem Klasszikus (BTL) Marketingkommunikációs Megoldások (Kiállítások és Vásárok)_Szakdolgozat.pdf] PDF
Nagy Eszter_Nem Klasszikus (BTL) Marketingkommunikációs Megoldások (Kiállítások és Vásárok)_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (587kB)
[thumbnail of Nagya Eszter külső bírálat.pdf] PDF
Nagya Eszter külső bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (141kB)
[thumbnail of Nagy Eszter.pdf] PDF
Nagy Eszter.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (765kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align:left;"></p><p><span lang="hu" xml:lang="hu">Szakdolgozatom témájául a nem klasszikus (BTL) marketingkommunikációs megoldások témakörének vizsgálatát (rendezvények, promóciók, eladáshelyi eszközök) választottam, ezen belül a kiállítások és vásárok fontosságáról fogok kutatni. Munkakörömből adódóan rengeteg rendezvény megszervezésében és lebonyolításában veszek részt, ezért esett a választásom erre a témára. Különböző marketingkommunikációs eszközöket alkalmazok a mindennapokban, többek között promóciók lebonyolításával, digitális marketinggel és közösségi média felületek kezelésével foglalkozom. BTL terület esetében pedig különböző rendezvényeken, fesztiválokon, kiállításokon veszek részt. Napjainkban az internet hatalmas sebességgel terjed az élet minden területén, így arra keresem a választ, hogy melyik hirdetési formával lehetséges nagyobb célközönséget nyerni, a hagyományos BTL marketinggel, mint kommunikációs forma – azon belül is kiállításokon, vásárokon való részvételekkel és promotálással – vagy az internettel által adta lehetőségekkel, a közösségi média használatával és különböző hirdetési platformokkal.</span></p> <p><span lang="hu" xml:lang="hu">Témaválasztásom azért került a kiállításokra és vásárokra, ugyanis mindig érdekesnek találtam a hagyományos marketingben a fogyasztók ösztönzését, a vásárlói lojalitás kialakítását, illetve ezek által a márkák kiépítését. A megfelelő marketing eszközök kiválasztásával és használatával tudjuk kialakítani a fogyasztókban a cégről vagy márkáról alkotott pozitív képet és imázst, emiatt elengedhetetlen, hogy ezt a megfelelő platformon vigyük végbe. A kiállítások és vásárok az ókor óta nagy szerepet töltenek be az emberek életében, ezek alapozták meg a marketing alappilléreit a cserekereskedelem kezdetével. </span></p> <p><span style="font-size:1rem;">A marketing egészen fiatal korom óta nagyon közel áll hozzám, hiszen gimnáziumi tanulmányaim során, valamint jelenlegi munkahelyemnek köszönhetően nap mint nap betekintést nyerhetek valami új dologba és rengeteget tanulhatok. Kutatásom során választ kaphatok arra, hogy mely marketingkommunikációs területen való hirdetés a legcélravezetőbb, érdemes-e manapság a kiállítások és rendezvények megrendezése marketing szempontból, vagy szép lassan minden hatalmat átvesz az internet és annak vívmányai.</span></p><br><p></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Kiss Renáta
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Totth Gedeon
Belső
óraadó tanár; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: marketing, marketingeszközök, nemzetközi kiállítások, vásár, világkiállítás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:28
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:28

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet