Nagy Eszter (2023) Nem klasszikus (BTL) marketingkommunikációs megoldások (kiállítások és vásárok). Külkereskedelmi Kar.
PDF
Nagy Eszter_Nem Klasszikus (BTL) Marketingkommunikációs Megoldások (Kiállítások és Vásárok)_Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (587kB) |
|
PDF
Nagya Eszter külső bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (141kB) |
|
PDF
Nagy Eszter.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (765kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p dir="ltr" style="text-align:left;"></p><p><span lang="hu" xml:lang="hu">Szakdolgozatom témájául a nem klasszikus (BTL) marketingkommunikációs megoldások témakörének vizsgálatát (rendezvények, promóciók, eladáshelyi eszközök) választottam, ezen belül a kiállítások és vásárok fontosságáról fogok kutatni. Munkakörömből adódóan rengeteg rendezvény megszervezésében és lebonyolításában veszek részt, ezért esett a választásom erre a témára. Különböző marketingkommunikációs eszközöket alkalmazok a mindennapokban, többek között promóciók lebonyolításával, digitális marketinggel és közösségi média felületek kezelésével foglalkozom. BTL terület esetében pedig különböző rendezvényeken, fesztiválokon, kiállításokon veszek részt. Napjainkban az internet hatalmas sebességgel terjed az élet minden területén, így arra keresem a választ, hogy melyik hirdetési formával lehetséges nagyobb célközönséget nyerni, a hagyományos BTL marketinggel, mint kommunikációs forma – azon belül is kiállításokon, vásárokon való részvételekkel és promotálással – vagy az internettel által adta lehetőségekkel, a közösségi média használatával és különböző hirdetési platformokkal.</span></p> <p><span lang="hu" xml:lang="hu">Témaválasztásom azért került a kiállításokra és vásárokra, ugyanis mindig érdekesnek találtam a hagyományos marketingben a fogyasztók ösztönzését, a vásárlói lojalitás kialakítását, illetve ezek által a márkák kiépítését. A megfelelő marketing eszközök kiválasztásával és használatával tudjuk kialakítani a fogyasztókban a cégről vagy márkáról alkotott pozitív képet és imázst, emiatt elengedhetetlen, hogy ezt a megfelelő platformon vigyük végbe. A kiállítások és vásárok az ókor óta nagy szerepet töltenek be az emberek életében, ezek alapozták meg a marketing alappilléreit a cserekereskedelem kezdetével. </span></p> <p><span style="font-size:1rem;">A marketing egészen fiatal korom óta nagyon közel áll hozzám, hiszen gimnáziumi tanulmányaim során, valamint jelenlegi munkahelyemnek köszönhetően nap mint nap betekintést nyerhetek valami új dologba és rengeteget tanulhatok. Kutatásom során választ kaphatok arra, hogy mely marketingkommunikációs területen való hirdetés a legcélravezetőbb, érdemes-e manapság a kiállítások és rendezvények megrendezése marketing szempontból, vagy szép lassan minden hatalmat átvesz az internet és annak vívmányai.</span></p><br><p></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | marketing, marketingeszközök, nemzetközi kiállítások, vásár, világkiállítás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:28 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:28 |
Actions (login required)
Tétel nézet |