Nem klasszikus (BTL) marketingkommunikációs megoldások (kiállítások és vásárok)

Nagy Eszter (2023) Nem klasszikus (BTL) marketingkommunikációs megoldások (kiállítások és vásárok). Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Nagy Eszter_Nem Klasszikus (BTL) Marketingkommunikációs Megoldások (Kiállítások és Vásárok)_Szakdolgozat.pdf] PDF
Nagy Eszter_Nem Klasszikus (BTL) Marketingkommunikációs Megoldások (Kiállítások és Vásárok)_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (587kB)
[thumbnail of Nagya Eszter külső bírálat.pdf] PDF
Nagya Eszter külső bírálat.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (141kB)
[thumbnail of Nagy Eszter.pdf] PDF
Nagy Eszter.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (765kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatom témájául a nem klasszikus (BTL)marketingkommunikációs megoldások témakörének vizsgálatát (rendezvények,promóciók, eladáshelyi eszközök) választottam, ezen belül a kiállítások ésvásárok fontosságáról fogok kutatni. Munkakörömből adódóan rengeteg rendezvénymegszervezésében és lebonyolításában veszek részt, ezért esett a választásomerre a témára. Különböző marketingkommunikációs eszközöket alkalmazok amindennapokban, többek között promóciók lebonyolításával, digitális marketinggelés közösségi média felületek kezelésével foglalkozom. BTL terület esetében pedigkülönböző rendezvényeken, fesztiválokon, kiállításokon veszek részt. Napjainkbanaz internet hatalmas sebességgel terjed az élet minden területén, így arrakeresem a választ, hogy melyik hirdetési formával lehetséges nagyobbcélközönséget nyerni, a hagyományos BTL marketinggel, mint kommunikációs forma– azon belül is kiállításokon, vásárokon való részvételekkel és promotálással –vagy az internettel által adta lehetőségekkel, a közösségi média használatávalés különböző hirdetési platformokkal.Témaválasztásom azért került a kiállításokraés vásárokra, ugyanis mindig érdekesnek találtam a hagyományos marketingben afogyasztók ösztönzését, a vásárlói lojalitás kialakítását, illetve ezek által amárkák kiépítését. A megfelelő marketing eszközök kiválasztásával éshasználatával tudjuk kialakítani a fogyasztókban a cégről vagy márkárólalkotott pozitív képet és imázst, emiatt elengedhetetlen, hogy ezt a megfelelőplatformon vigyük végbe. A kiállítások és vásárok az ókor óta nagy szerepettöltenek be az emberek életében, ezek alapozták meg a marketing alappilléreit acserekereskedelem kezdetével. A marketing egészen fiatal korom óta nagyonközel áll hozzám, hiszen gimnáziumi tanulmányaim során, valamint jelenlegimunkahelyemnek köszönhetően nap mint nap betekintést nyerhetek valami újdologba és rengeteget tanulhatok. Kutatásom során választ kaphatok arra, hogymely marketingkommunikációs területen való hirdetés a legcélravezetőbb,érdemes-e manapság a kiállítások és rendezvények megrendezése marketingszempontból, vagy szép lassan minden hatalmat átvesz az internet és annakvívmányai.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: marketing, marketingeszközök, nemzetközi kiállítások, vásár, világkiállítás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:28
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:28

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet