Motika Fanni Enikő (2023) Pénzügyi szolgáltatók marketing tevékenysége és annak befolyása a fogyasztókra. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Záródolgozat-Motika Fanni.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) until 2028. Május 01.. Download (6MB) |
|
PDF
Nyilatkozat a záródolgozat státuszáról_Motika Fanni.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (120kB) |
|
PDF
Motika Fanni.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (215kB) |
Absztrakt (kivonat)
Záródolgozatom témája a pénzügyiszolgáltatók marketing tevékenysége és annak befolyása a fogyasztókra. Előszöregy bevezetés keretében felvezettem a témaválasztásom hátterét, illetve, hogymiről is fog szólni a dolgozatom. A kutatási terület bemutatása során ismertettema marketing és szolgáltatásmarketing fogalmát, eszközeit, tovább bemutattam apénzügyi marketing sajátosságait, mindezeket magyar és külföldi szakirodalmakáltal. Ezután a szakmai gyakorlatomnak helyet biztosító Leszámítolóház PénzügyiSzolgáltató Zrt. tevékenységét mutattam be, illetve elemeztem makro- ésmikrokörnyezetét, marketingstratégiáját. A továbbiakban a primer kutatáskeretében készített online kérdőíves felmérésem eredményeit elemeztem ésábrázoltam diagramok segítségével, illetve ennek kapcsán bemutattam hipotéziseimetis. Zárásként javaslatokat fogalmaztam meg a pénzügyi szolgáltatók számáramarketing szempontból, illetve összegeztem záródolgozatomat.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | kérdőíves felmérés, marketing, pénzügyi szolgáltatások, primer vizsgálatok, szolgáltatásmarketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:28 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:28 |
Actions (login required)
Tétel nézet |