Krajner Dóra (2023) Hogyan válik társsá egy termék? Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Krajner_Dóra_Hogyan_válik_társsá_egy_termék.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Bírálati lap_Krajner Dóra AT73KX.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (236kB) |
Absztrakt (kivonat)
Záródolgozatom témájaként a„Termékélmény elvárások és ehhez kapcsolódó marketing stratégiák” témakörtválasztottam.Szakmai gyakorlatomat a németBosch-Csoporthoz tartozó BSH Home Appliances Group hazai leányvállalatánál, aBSH Kft-nél volt alkalmam lefolytatni, így kutatásomat a háztartási készülékekterületén a Bosch márkára végeztem. Dolgozatomhoz a márka egyik legfontosabbtermékkategóriáját, a MUM konyhai robotgép termékcsaládot választottam.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | háztartási készülékek, marketing mix, termékélmény, vállalkozás marketingstratégiája, versenytársak elemzése |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:28 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:28 |
Actions (login required)
Tétel nézet |