Hogyan válik társsá egy termék?

Krajner Dóra (2023) Hogyan válik társsá egy termék? Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Krajner_Dóra_Hogyan_válik_társsá_egy_termék.pdf] PDF
Krajner_Dóra_Hogyan_válik_társsá_egy_termék.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Bírálati lap_Krajner Dóra AT73KX.pdf] PDF
Bírálati lap_Krajner Dóra AT73KX.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (236kB)

Absztrakt (kivonat)

Záródolgozatom témájaként a„Termékélmény elvárások és ehhez kapcsolódó marketing stratégiák” témakörtválasztottam.Szakmai gyakorlatomat a németBosch-Csoporthoz tartozó BSH Home Appliances Group hazai leányvállalatánál, aBSH Kft-nél volt alkalmam lefolytatni, így kutatásomat a háztartási készülékekterületén a Bosch márkára végeztem. Dolgozatomhoz a márka egyik legfontosabbtermékkategóriáját, a MUM konyhai robotgép termékcsaládot választottam.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: háztartási készülékek, marketing mix, termékélmény, vállalkozás marketingstratégiája, versenytársak elemzése
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:28
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:28

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet