Bakos Evelin (2023) A Lindt, mint márka marketing szemléletű elemzése. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Bakos_Evelin.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (786kB) |
|
PDF
2023. június Bakos Evelin mm.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (299kB) |
|
PDF
Bakos-Evelin_szakdolgozat-bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (162kB) |
|
PDF
külső_konzulens_bírálat.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (494kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatomban a Lindt vállalatot, ezen belül a Lindt márkát elemeztem. Először bemutattam a csokoládé történetét és ágazatát. Majd a Lindt vállalat történetét és fejlődését szemléltettem ábrák segítségével. SWOT analízist végeztem, az erősségek, gyengeségek,lehetőségek és veszélyek felmérésével, amelyet egy táblázatban is összefoglaltam. Ezt követően a vállalat marketingstratégiáját elemeztem a 4P modell -termék, ár, elosztás, promóció - keretein belül. Végül online kérdőíves primer kutatással felmértem a Lindt csokoládék fogyasztói szokásait,és három hipotézist állítottam fel. Kíváncsivoltam a vásárlói szokásokat befolyásoló tényezőkre, és hogy ebből a kisebbmintavételből lehet-e párhuzamot vonni a vállalat által globálisan megcélzottcélcsoporttal. A kutatási eredményeket kiértékelve hipotéziseimre egyértelműenválaszt kaptam.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 4P modell, marketingstartégia, primer kutatás, SWOT-elemzés, vállalat elemzés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:28 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:28 |
Actions (login required)
Tétel nézet |