A nők vásárlási döntéseinek vizsgálata a szépségápolási termékekkel kapcsolatban

Szabadszállási Regina (2023) A nők vásárlási döntéseinek vizsgálata a szépségápolási termékekkel kapcsolatban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Szabadszállási Regina.pdf] PDF
Szakdolgozat_Szabadszállási Regina.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (932kB)
[thumbnail of Szabadszállási Regina szakdolgozat értékelés.pdf] PDF
Szabadszállási Regina szakdolgozat értékelés.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (219kB)
[thumbnail of Belső_bírálat_Szabadszállási Regina.pdf] PDF
Belső_bírálat_Szabadszállási Regina.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align:left;"></p><p>A szakdolgozat rövid betekintést nyújt a reklámpszichológia kialakulásába, majd a szépségápolási termékek reklámjainak történetébe. Hogyan jutottunk el a kézzel rajzolt&nbsp; szappan reklámoktól máig, az „influencerek korszakához” és hogy milyen trendek voltak meghatározóak a különböző korszakokban. Ezután áttekintjük azt, hogy ezeknek a reklámoknak milyen hatása van a nők önképére és önbizalmára, és hogy a főként negatív hatások ellenére is, miért vesznek mégis ilyen termékeket a nők. Megvizsgálom továbbá a közösségi média szerepét a szépségiparban, és azt, hogy hogyan változtatta meg a cégek reklámozásának és a fogyasztókkal való kapcsolattartásának módját és hogyan tette lehetővé a kozmetikai márkák számára, hogy személyre szabottabb módon vehessék fel a kapcsolatot a fogyasztóikkal. Emellett tanulmányozom az influencer marketing fogalmát és annak hatékonyságát a női fogyasztók elérésében.&nbsp;<span style="font-size:1rem;">A szakdolgozat célja, hogy megvizsgálja azokat a tényezőket, amelyek jelentős szerepet játszanak a nők döntéshozatalában a kozmetikumok vásárlásakor, különös tekintettel a közösségi médiára és az influencer marketingre.</span></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Cziegler Barbara
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
Dr. Furcsa Laura
Belső
Adj.dr-i fok; Kommunikáció Tanszék; KKK

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: kozmetikai cikkek, online marketing, reklám, szépségápolás, vásárlás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:28
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:28

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet