A nők vásárlási döntéseinek vizsgálata a szépségápolási termékekkel kapcsolatban

Szabadszállási Regina (2023) A nők vásárlási döntéseinek vizsgálata a szépségápolási termékekkel kapcsolatban. Faculty of International Management and Business.

[thumbnail of Szakdolgozat_Szabadszállási Regina.pdf] PDF
Szakdolgozat_Szabadszállási Regina.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (932kB)
[thumbnail of Szabadszállási Regina szakdolgozat értékelés.pdf] PDF
Szabadszállási Regina szakdolgozat értékelés.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (219kB)
[thumbnail of Belső_bírálat_Szabadszállási Regina.pdf] PDF
Belső_bírálat_Szabadszállási Regina.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (2MB)

Abstract

A szakdolgozat rövid betekintéstnyújt a reklámpszichológia kialakulásába, majd a szépségápolási termékekreklámjainak történetébe. Hogyan jutottunk el a kézzel rajzolt szappan reklámoktól máig, az „influencerekkorszakához” és hogy milyen trendek voltak meghatározóak a különbözőkorszakokban. Ezután áttekintjük azt, hogy ezeknek a reklámoknak milyen hatásavan a nők önképére és önbizalmára, és hogy a főként negatív hatások ellenéreis, miért vesznek mégis ilyen termékeket a nők. Megvizsgálom továbbá aközösségi média szerepét a szépségiparban, és azt, hogy hogyan változtatta mega cégek reklámozásának és a fogyasztókkal való kapcsolattartásának módját éshogyan tette lehetővé a kozmetikai márkák számára, hogy személyre szabottabbmódon vehessék fel a kapcsolatot a fogyasztóikkal. Emellett tanulmányozom azinfluencer marketing fogalmát és annak hatékonyságát a női fogyasztókelérésében.A szakdolgozat célja, hogy megvizsgálja azokat atényezőket, amelyek jelentős szerepet játszanak a nők döntéshozatalában akozmetikumok vásárlásakor, különös tekintettel a közösségi médiára és azinfluencer marketingre.

Institution

Budapest Business University

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és marketing

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: kozmetikai cikkek, online marketing, reklám, szépségápolás, vásárlás
SWORD Depositor: Archive User
Depositing User: Archive User
Date Deposited: 2023. Sep. 07. 14:28
Last Modified: 2023. Sep. 07. 14:28

Actions (login required)

View Item View Item