Szabadszállási Regina (2023) A nők vásárlási döntéseinek vizsgálata a szépségápolási termékekkel kapcsolatban. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat_Szabadszállási Regina.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (932kB) |
|
PDF
Szabadszállási Regina szakdolgozat értékelés.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (219kB) |
|
PDF
Belső_bírálat_Szabadszállási Regina.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (2MB) |
Absztrakt (kivonat)
<p dir="ltr" style="text-align:left;"></p><p>A szakdolgozat rövid betekintést nyújt a reklámpszichológia kialakulásába, majd a szépségápolási termékek reklámjainak történetébe. Hogyan jutottunk el a kézzel rajzolt szappan reklámoktól máig, az „influencerek korszakához” és hogy milyen trendek voltak meghatározóak a különböző korszakokban. Ezután áttekintjük azt, hogy ezeknek a reklámoknak milyen hatása van a nők önképére és önbizalmára, és hogy a főként negatív hatások ellenére is, miért vesznek mégis ilyen termékeket a nők. Megvizsgálom továbbá a közösségi média szerepét a szépségiparban, és azt, hogy hogyan változtatta meg a cégek reklámozásának és a fogyasztókkal való kapcsolattartásának módját és hogyan tette lehetővé a kozmetikai márkák számára, hogy személyre szabottabb módon vehessék fel a kapcsolatot a fogyasztóikkal. Emellett tanulmányozom az influencer marketing fogalmát és annak hatékonyságát a női fogyasztók elérésében. <span style="font-size:1rem;">A szakdolgozat célja, hogy megvizsgálja azokat a tényezőket, amelyek jelentős szerepet játszanak a nők döntéshozatalában a kozmetikumok vásárlásakor, különös tekintettel a közösségi médiára és az influencer marketingre.</span></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | kozmetikai cikkek, online marketing, reklám, szépségápolás, vásárlás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:28 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:28 |
Actions (login required)
Tétel nézet |