A nők vásárlási döntéseinek vizsgálata a szépségápolási termékekkel kapcsolatban

Szabadszállási Regina (2023) A nők vásárlási döntéseinek vizsgálata a szépségápolási termékekkel kapcsolatban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat_Szabadszállási Regina.pdf] PDF
Szakdolgozat_Szabadszállási Regina.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (932kB)
[thumbnail of Szabadszállási Regina szakdolgozat értékelés.pdf] PDF
Szabadszállási Regina szakdolgozat értékelés.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (219kB)
[thumbnail of Belső_bírálat_Szabadszállási Regina.pdf] PDF
Belső_bírálat_Szabadszállási Regina.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (2MB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozat rövid betekintéstnyújt a reklámpszichológia kialakulásába, majd a szépségápolási termékekreklámjainak történetébe. Hogyan jutottunk el a kézzel rajzolt szappan reklámoktól máig, az „influencerekkorszakához” és hogy milyen trendek voltak meghatározóak a különbözőkorszakokban. Ezután áttekintjük azt, hogy ezeknek a reklámoknak milyen hatásavan a nők önképére és önbizalmára, és hogy a főként negatív hatások ellenéreis, miért vesznek mégis ilyen termékeket a nők. Megvizsgálom továbbá aközösségi média szerepét a szépségiparban, és azt, hogy hogyan változtatta mega cégek reklámozásának és a fogyasztókkal való kapcsolattartásának módját éshogyan tette lehetővé a kozmetikai márkák számára, hogy személyre szabottabbmódon vehessék fel a kapcsolatot a fogyasztóikkal. Emellett tanulmányozom azinfluencer marketing fogalmát és annak hatékonyságát a női fogyasztókelérésében.A szakdolgozat célja, hogy megvizsgálja azokat atényezőket, amelyek jelentős szerepet játszanak a nők döntéshozatalában akozmetikumok vásárlásakor, különös tekintettel a közösségi médiára és azinfluencer marketingre.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: kozmetikai cikkek, online marketing, reklám, szépségápolás, vásárlás
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:28
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:28

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet