Oláh Dorina (2023) Egy multinacionális cég kríziskommunikációs stratégiája. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Szakdolgozat - Oláh Dorina.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (730kB) |
|
PDF
bge_szakdolgozat_kulsobiralat_olahdorina.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (426kB) |
|
PDF
opp_krizisomm_OláhDorina.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (271kB) |
Absztrakt (kivonat)
A kríziskommunikáció a vállalati kommunikáció egyik legkritikusabb területe, amely kihívást jelenthet a kisebb és nagyobb vállalatok számára egyaránt. Szakdolgozatomban azt vizsgálom, hogy hogyan építhet egy multinacionális vállalat hatékony kríziskommunikációs stratégiát, amelyek lehetővé teszik a számukra váratlan események kezelését és az üzleti érdekek védelmét. Kitérek minden olyan nélkülözhetetlen stratégiai pillérre, amelyekre egy multinacionális vállalatnak alapoznia kell a kommunikációját válsághelyzetben.A szakdolgozat azonban nem csak a vállalatok számára nyújt hasznos információkat, hanem azok számára is érdekes lehet, akik érdeklődnek a vállalati kommunikáció és a krízismanagement területe iránt.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | kommunikáció, kommunikációs csatornák, kommunikációs eszközök, kommunikációs stratégia, válságkommunikáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:28 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:28 |
Actions (login required)
Tétel nézet |