Egy multinacionális cég kríziskommunikációs stratégiája

Oláh Dorina (2023) Egy multinacionális cég kríziskommunikációs stratégiája. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Szakdolgozat - Oláh Dorina.pdf] PDF
Szakdolgozat - Oláh Dorina.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (730kB)
[thumbnail of bge_szakdolgozat_kulsobiralat_olahdorina.pdf] PDF
bge_szakdolgozat_kulsobiralat_olahdorina.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (426kB)
[thumbnail of opp_krizisomm_OláhDorina.pdf] PDF
opp_krizisomm_OláhDorina.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (271kB)

Absztrakt (kivonat)

A kríziskommunikáció a vállalati kommunikáció egyik legkritikusabb területe, amely kihívást jelenthet a kisebb és nagyobb vállalatok számára egyaránt. Szakdolgozatomban azt vizsgálom, hogy hogyan építhet egy multinacionális vállalat hatékony kríziskommunikációs stratégiát, amelyek lehetővé teszik a számukra váratlan események kezelését és az üzleti érdekek védelmét. Kitérek minden olyan nélkülözhetetlen stratégiai pillérre, amelyekre egy multinacionális vállalatnak alapoznia kell a kommunikációját válsághelyzetben.A szakdolgozat azonban nem csak a vállalatok számára nyújt hasznos információkat, hanem azok számára is érdekes lehet, akik érdeklődnek a vállalati kommunikáció és a krízismanagement területe iránt.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és médiatudomány

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: kommunikáció, kommunikációs csatornák, kommunikációs eszközök, kommunikációs stratégia, válságkommunikáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:28
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:28

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet