Mémek eredetének és szerepének vizsgálata a marketingben

Minczér Bence (2023) Mémek eredetének és szerepének vizsgálata a marketingben. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Mémek vizsgálata - SZAKDOLGOZAT.pdf] PDF
Mémek vizsgálata - SZAKDOLGOZAT.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Minczér Bence javított FOSZK képzés PVÁ.pdf] PDF
Minczér Bence javított FOSZK képzés PVÁ.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (482kB)

Absztrakt (kivonat)

Záródolgozatomban a mémeket vizsgáltam. Egészen a keletkezésüktől összefoglaltam a lényegesebb információkat. Ismertettem Richard Dawkins nevét és hatását a mém elméletre. Kitértem a mémek különböző fajtáira, természetesen nem az összesre, hanem csak a legfontosabbakra, illetve a legjobban ismertekre. Különböző illusztrációkkal szemléltettem példákat a mémre. A mémeken kívül a velük történő marketinget is részletesen bemutattam, a terjedési faktoruktól a konkrét példákig. Primer kutatásomban pedig egy kérdőív formájában vizsgáltam az emberek kapcsolatát a mémekkel.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: marketing, Mém Marketing, Mémek, online marketing, társadalom
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:27
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:27

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet