Minczér Bence (2023) Mémek eredetének és szerepének vizsgálata a marketingben. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Mémek vizsgálata - SZAKDOLGOZAT.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Minczér Bence javított FOSZK képzés PVÁ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (482kB) |
Absztrakt (kivonat)
Záródolgozatomban a mémeket vizsgáltam. Egészen a keletkezésüktől összefoglaltam a lényegesebb információkat. Ismertettem Richard Dawkins nevét és hatását a mém elméletre. Kitértem a mémek különböző fajtáira, természetesen nem az összesre, hanem csak a legfontosabbakra, illetve a legjobban ismertekre. Különböző illusztrációkkal szemléltettem példákat a mémre. A mémeken kívül a velük történő marketinget is részletesen bemutattam, a terjedési faktoruktól a konkrét példákig. Primer kutatásomban pedig egy kérdőív formájában vizsgáltam az emberek kapcsolatát a mémekkel.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | marketing, Mém Marketing, Mémek, online marketing, társadalom |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:27 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:27 |
Actions (login required)
Tétel nézet |