Tóth Csilla (2023) Influenszer marketing női célpiacra- Az Instagramon alkalmazott influenszer marketing hatékonyságának vizsgálata a női fogyasztókat célzó kozmetikai termékeken keresztül. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
ZÁRÓDOLGOZAT- Tóth Csilla- végleges.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Tóth Csilla PVÁ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (484kB) |
Absztrakt (kivonat)
Záródolgozatom témája a női célpiacra szánt kozmetikai termékeketnépszerűsítő influenszer tartalmak hatékonyságának vizsgálata a közösségi média egyik kedveltplatformján, az Instagramon keresztül.Kifejezettenarról, hogy ezen a piacon mennyire tölt be befolyásoló szerepet az influenszermarketing stratégia használata. Továbbá vizsgálni kívánom a női célpiac milyenszempontokat vesz figyelembe vásárlási döntése meghozatalakor egy influenszerhirdetést látva, azaz melyek azok a tartalmi és kommunikációs elemek, amelyekalapján igent mond az adott termékre.Néhánybevezető gondolatot követően a fogyasztói magatartás kerül rövid bemutatásra,mely téma után a nők fogyasztói attitűdjére is kitekintünk. Fontosnak tartom, hogylefektessem a később ismertetni kívánt kérdéskör alapjait, egészenvisszavezetve a fogyasztói magatartáshoz. Az alapokhoz tartozik a nők ésférfiak vásárlói magatartása közötti különbség, mely témával szintén az adottfejezetben foglalkozom. Az kezdeti szakaszokban előkészítésre került akövetkező fejezet, amely a nőkkel való kommunikáció fontosságát és a generációsmarketing szegmentálása alapján meghatározott csoportok főbb jellemzőittaglalja. Ezt követi a közösségi média bevonása a következő három fejezetben,majd az influenszer marketing ismertetése bővebben. Végül pedig az általam készítettkutatás eredményeinek beszámolója és összegzése zárja a dolgozatom.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | .NET Framework, alkalmi foglalkoztatás, fogyasztói attitűd, fogyasztói magatartás, influenszer marketing, kozmetikai cikkek, közösségi média marketing, marketingkommunikáció, nők |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:27 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:27 |
Actions (login required)
Tétel nézet |