Pap Krisztián (2023) A fogyasztói magatartás bemutatása a Tesco Clubcardon keresztül. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
ZÁRÓDOLGOZAT_PAP_KRISZTIÁN.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Bírálat Papp Krisztián.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (418kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p dir="ltr" style="text-align:left;"></p><p>A záródolgozat témája a fogyasztói magatartás vizsgálata a Tesco Clubcard lojalitásprogramján keresztül. A téma teljes vizsgálata érdekében a dolgozat első felében vizsgálom a fogyasztói magatartást befolyásoló tényezőket, társadalmi és egyéni jellemzőkre lebontva. Megvizsgálom milyen motivációk és attitűdök befolyásolják a vásárlót. A vásárlói döntést az ötlépcsős modell szerint mutatom be. Általánosan foglalkozom a hűségprogramokkal. Részletesen bemutatom a Tescot és a Clubcardot. Primer kutatással zárom a dolgozatot, amelyben a Clubcard felhasználóinak véleményét vizsgálom a programról. </p><br><p></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztói magatartás, hűségprogram, Tesco Clubcard, Tesco-Global Zrt., vásárlói döntés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:27 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:27 |
Actions (login required)
Tétel nézet |