A fogyasztói magatartás bemutatása a Tesco Clubcardon keresztül

Pap Krisztián (2023) A fogyasztói magatartás bemutatása a Tesco Clubcardon keresztül. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of ZÁRÓDOLGOZAT_PAP_KRISZTIÁN.pdf] PDF
ZÁRÓDOLGOZAT_PAP_KRISZTIÁN.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Bírálat Papp Krisztián.pdf] PDF
Bírálat Papp Krisztián.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (418kB)

Absztrakt (kivonat)

A záródolgozat témája a fogyasztói magatartás vizsgálata a TescoClubcard lojalitásprogramján keresztül. A téma teljes vizsgálata érdekében a dolgozatelső felében vizsgálom a fogyasztói magatartást befolyásoló tényezőket, társadalmi és egyéni jellemzőkre lebontva. Megvizsgálom milyen motivációk és attitűdökbefolyásolják a vásárlót. A vásárlói döntést az ötlépcsős modell szerintmutatom be. Általánosan foglalkozom a hűségprogramokkal. Részletesen bemutatoma Tescot és a Clubcardot. Primer kutatással zárom a dolgozatot, amelyben aClubcard felhasználóinak véleményét vizsgálom a programról.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: fogyasztói magatartás, hűségprogram, Tesco Clubcard, Tesco-Global Zrt., vásárlói döntés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:27
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:27

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet