Pap Krisztián (2023) A fogyasztói magatartás bemutatása a Tesco Clubcardon keresztül. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
ZÁRÓDOLGOZAT_PAP_KRISZTIÁN.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Bírálat Papp Krisztián.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (418kB) |
Absztrakt (kivonat)
A záródolgozat témája a fogyasztói magatartás vizsgálata a TescoClubcard lojalitásprogramján keresztül. A téma teljes vizsgálata érdekében a dolgozatelső felében vizsgálom a fogyasztói magatartást befolyásoló tényezőket, társadalmi és egyéni jellemzőkre lebontva. Megvizsgálom milyen motivációk és attitűdökbefolyásolják a vásárlót. A vásárlói döntést az ötlépcsős modell szerintmutatom be. Általánosan foglalkozom a hűségprogramokkal. Részletesen bemutatoma Tescot és a Clubcardot. Primer kutatással zárom a dolgozatot, amelyben aClubcard felhasználóinak véleményét vizsgálom a programról.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | fogyasztói magatartás, hűségprogram, Tesco Clubcard, Tesco-Global Zrt., vásárlói döntés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:27 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:27 |
Actions (login required)
Tétel nézet |