Kugler Diána (2023) VELUX új értékei a gyakorlatban: Az ügyfélközpontúság és az agilitás fontossága a cég újonnan készült brosúrájában. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Kugler Diána Záródolgozat - OMTGRR.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (546kB) |
|
PDF
Kugler Diána.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (216kB) |
Absztrakt (kivonat)
A VELUX cég, amely legfőbképpen tetőtéri ablakokra specializálódott, jelentős változásokon ment keresztül annak érdekében, hogy lépést tudjon tartani a gyorsan változó piacon. A 2022-ben elfogadott új értékek, mint az agilitás és az ügyfélközpontúság, a cég szintén új vizuális arculata közreműködésével az újonnan megjelent brosúra tükrözi. Marketingkommunikációs gyakornokként egy olyan régióban dolgozom, ahol 14 másik piacot szolgálnak ki, és lehetőségem volt az új brosúra projektében részt venni, így jobban betekintést nyerhettem a cég működésébe és stratégiáiba. Az új brosúra hangsúlyozza a VELUX termékek előnyeit és jellemzőit, miközben az ügyfelet a cég tevékenységeinek középpontjába helyezi. Ezt, azaz a brosúraügyfélközpontúságát és agilitását vizsgálom a dolgozatban.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | agilitás, brosúra, marketingkommunikáció, ügyfélközpontúság, VELUX |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:27 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:27 |
Actions (login required)
Tétel nézet |