VELUX új értékei a gyakorlatban: Az ügyfélközpontúság és az agilitás fontossága a cég újonnan készült brosúrájában

Kugler Diána (2023) VELUX új értékei a gyakorlatban: Az ügyfélközpontúság és az agilitás fontossága a cég újonnan készült brosúrájában. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Kugler Diána Záródolgozat - OMTGRR.pdf] PDF
Kugler Diána Záródolgozat - OMTGRR.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (546kB)
[thumbnail of Kugler Diána.pdf] PDF
Kugler Diána.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (216kB)

Absztrakt (kivonat)

A VELUX cég, amely legfőbképpen tetőtéri ablakokra specializálódott, jelentős változásokon ment keresztül annak érdekében, hogy lépést tudjon tartani a gyorsan változó piacon. A 2022-ben elfogadott új értékek, mint az agilitás és az ügyfélközpontúság, a cég szintén új vizuális arculata közreműködésével az újonnan megjelent brosúra tükrözi. Marketingkommunikációs gyakornokként egy olyan régióban dolgozom, ahol 14 másik piacot szolgálnak ki, és lehetőségem volt az új brosúra projektében részt venni, így jobban betekintést nyerhettem a cég működésébe és stratégiáiba. Az új brosúra hangsúlyozza a VELUX termékek előnyeit és jellemzőit, miközben az ügyfelet a cég tevékenységeinek középpontjába helyezi. Ezt, azaz a brosúraügyfélközpontúságát és agilitását vizsgálom a dolgozatban.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: agilitás, brosúra, marketingkommunikáció, ügyfélközpontúság, VELUX
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:27
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:27

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet