Hitelesség és paraszociális kapcsolatok az influencer marketingben és ezek hatása a fogyasztói magatartásra

Pásti Anett (2023) Hitelesség és paraszociális kapcsolatok az influencer marketingben és ezek hatása a fogyasztói magatartásra. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Pásti Anett diplomadolgozat.pdf]
Előnézet
PDF
Pásti Anett diplomadolgozat.pdf

Download (2MB) | Előnézet
[thumbnail of Nyilatkozat-Nyilvános.pdf] PDF
Nyilatkozat-Nyilvános.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (508kB)
[thumbnail of Pásti_Anett_Szakdolgozat_Bírálat_20230602.pdf] PDF
Pásti_Anett_Szakdolgozat_Bírálat_20230602.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (1MB)
[thumbnail of Pásti_Anett_Szakdolgozat_Kérdések_20230602.pdf] PDF
Pásti_Anett_Szakdolgozat_Kérdések_20230602.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (395kB)
[thumbnail of Pásti Anett PVÁ.pdf] PDF
Pásti Anett PVÁ.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (494kB)

Absztrakt (kivonat)

Diplomadolgozatomban az influencer marketing hatásait, erejét vizsgálom a fogyasztói magatartásra a fő social média platformokon mint az Instagram, YouTube és a TikTok. A témaválasztás kézenfekvő volt számomra, mivel korábbi munkahelyi tapasztalataimat ezen a területen szereztem ügynökségeknél, kis-középvállalkozásoknál és a jelenlegi tevékenységemet napi szinten ebben a témakörben folytatom. Tapasztalataim szerint az influencer marketing hatékonyságát számos tényező befolyásolja, melyek közül a legfontosabbak a következők: a hitelesség és paraszociális kapcsolatok, az elköteleződés és interaktivitás, a befolyásolás, azaz az etikus manipuláció. A kutatásom célja, hogy rávilágítson és felderítse az influencer marketing valódi működési módszereit három különböző social platformon, illetve segítséget nyújthasson a cégek social média és influencer marketing stratégiájának kialakításánál is.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: fogyasztás, fogyasztói magatartás, hitelesség, influencer marketing, közösségi hálózatok, márka, reklám
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:27
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:27
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/47333

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet