Dvorák Réka (2023) Online marketingkommunikáció alkalmazása a kis- és középvállalkozások szektorában. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Dvorák Réka Záródolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Bírálat Dvorák Réka.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (418kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p dir="ltr" style="text-align: left;"></p><p></p><p>Záródolgozatom fő témája az online marketing használata és szerepe a kis- és középvállalkozáskban. Dolgozatomban, az irodalom segítségével bemutatom a marketing-mix elemeit, a marketingkommunikációs mixet, az online marketing eszközeit és platformjait, a márkát és a hazai Kkv-at. Dolgozatomban ismertetni fogom, a szakmai gyakorlati helyemet és a cég által használt online eszközöket, amelyeket részletesen bemutatok. A vállalat célcsoportját, üzeneteit, céljait, erősségeit és gyengeségeit is bemutatom. Dolgozatom végén javaslatokat teszek, az online marketing eszközök bővítésére. </p><br><p></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | e-marketing - elektronikus marketing, kis- és középvállalkozás - KKV, közösségi média, online marketing, online reklám |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:27 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:27 |
Actions (login required)
Tétel nézet |