Online marketingkommunikáció alkalmazása a kis- és középvállalkozások szektorában

Dvorák Réka (2023) Online marketingkommunikáció alkalmazása a kis- és középvállalkozások szektorában. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Dvorák Réka Záródolgozat.pdf] PDF
Dvorák Réka Záródolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Bírálat Dvorák Réka.pdf] PDF
Bírálat Dvorák Réka.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (418kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align: left;"></p><p></p><p>Záródolgozatom fő témája az online marketing használata és szerepe a kis- és középvállalkozáskban. Dolgozatomban, az irodalom segítségével bemutatom a marketing-mix elemeit, a marketingkommunikációs mixet, az online marketing eszközeit és platformjait, a márkát és a hazai Kkv-at. Dolgozatomban ismertetni fogom, a szakmai gyakorlati helyemet és a cég által használt online eszközöket, amelyeket részletesen bemutatok. A vállalat célcsoportját, üzeneteit, céljait, erősségeit és gyengeségeit is bemutatom. Dolgozatom végén javaslatokat teszek, az online marketing eszközök bővítésére.&nbsp; </p><br><p></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Szabó Edit
Belső
óraadó tanár; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: e-marketing - elektronikus marketing, kis- és középvállalkozás - KKV, közösségi média, online marketing, online reklám
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:27
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:27

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet