Online marketingkommunikáció alkalmazása a kis- és középvállalkozások szektorában

Dvorák Réka (2023) Online marketingkommunikáció alkalmazása a kis- és középvállalkozások szektorában. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Dvorák Réka Záródolgozat.pdf] PDF
Dvorák Réka Záródolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Bírálat Dvorák Réka.pdf] PDF
Bírálat Dvorák Réka.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (418kB)

Absztrakt (kivonat)

Záródolgozatom fő témája az online marketing használataés szerepe a kis- és középvállalkozáskban. Dolgozatomban, az irodalomsegítségével bemutatom a marketing-mix elemeit, a marketingkommunikációs mixet,az online marketing eszközeit és platformjait, a márkát és a hazai Kkv-at. Dolgozatombanismertetni fogom, a szakmai gyakorlati helyemet és a cég által használt onlineeszközöket, amelyeket részletesen bemutatok. A vállalat célcsoportját,üzeneteit, céljait, erősségeit és gyengeségeit is bemutatom. Dolgozatom végénjavaslatokat teszek, az online marketing eszközök bővítésére.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: e-marketing - elektronikus marketing, kis- és középvállalkozás - KKV, közösségi média, online marketing, online reklám
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:27
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:27

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet