Dvorák Réka (2023) Online marketingkommunikáció alkalmazása a kis- és középvállalkozások szektorában. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Dvorák Réka Záródolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Bírálat Dvorák Réka.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (418kB) |
Absztrakt (kivonat)
Záródolgozatom fő témája az online marketing használataés szerepe a kis- és középvállalkozáskban. Dolgozatomban, az irodalomsegítségével bemutatom a marketing-mix elemeit, a marketingkommunikációs mixet,az online marketing eszközeit és platformjait, a márkát és a hazai Kkv-at. Dolgozatombanismertetni fogom, a szakmai gyakorlati helyemet és a cég által használt onlineeszközöket, amelyeket részletesen bemutatok. A vállalat célcsoportját,üzeneteit, céljait, erősségeit és gyengeségeit is bemutatom. Dolgozatom végénjavaslatokat teszek, az online marketing eszközök bővítésére.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | e-marketing - elektronikus marketing, kis- és középvállalkozás - KKV, közösségi média, online marketing, online reklám |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:27 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:27 |
Actions (login required)
Tétel nézet |