Dvorák Réka (2023) Online marketingkommunikáció alkalmazása a kis- és középvállalkozások szektorában. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
| 
              
PDF
 Dvorák Réka Záródolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB)  | 
          |
| 
              
PDF
 Bírálat Dvorák Réka.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (418kB)  | 
          
Absztrakt (kivonat)
Záródolgozatom fő témája az online marketing használataés szerepe a kis- és középvállalkozáskban. Dolgozatomban, az irodalomsegítségével bemutatom a marketing-mix elemeit, a marketingkommunikációs mixet,az online marketing eszközeit és platformjait, a márkát és a hazai Kkv-at. Dolgozatombanismertetni fogom, a szakmai gyakorlati helyemet és a cég által használt onlineeszközöket, amelyeket részletesen bemutatok. A vállalat célcsoportját,üzeneteit, céljait, erősségeit és gyengeségeit is bemutatom. Dolgozatom végénjavaslatokat teszek, az online marketing eszközök bővítésére.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | projektmunka | 
|---|---|
| Kulcsszavak: | e-marketing - elektronikus marketing, kis- és középvállalkozás - KKV, közösségi média, online marketing, online reklám | 
| SWORD Depositor: | User Archive | 
| Felhasználói azonosító szám (ID): | User Archive | 
| Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:27 | 
| Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:27 | 
Actions (login required)
![]()  | 
        Tétel nézet | 
        
        
