Korim Dorina Nikolett (2023) A sztármárkák és Cristiano Ronaldo CR7 márkájának megítélése a fogyasztók körében. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Korim Dorina Nikolett_VQ11B5_2022_23_2.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Korim Dorina PVÁ.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (483kB) |
Absztrakt (kivonat)
Ez adolgozat arra hivatottam készült el, hogy felmérje a fogyasztók ismereteit asztármárkákkal kapcsolatban, valamint Cristiano Ronaldo CR7 márkájának vevőimegítélését. A hírességmárkákat, illetve a sportoló márkák felépítésénekmódszereit már számos hazai és nemzetközi szakember kutatta, így jelen dolgozatkiegészítésként szolgálhat ezekhez. A témakör mélyebb megértéséhez az általános4P-modellt, illetve az újszerű MABI-módszert alkalmaztam a labdarúgó személyes brandjénekelemzésénél. A primer kutatásomat adó kvalitatív vizsgálattal az általános ismeretekfelmérésre mellett a portugál labdarúgó személyére és marketinggel valókapcsolatára, valamint a CR7 márkára specifikusan irányú kérdéskörre iskitértem. A záródolgozatban annak is utánajártam, hogy milyen jelentősége van avevői döntésben sztármárkáknak és Cristiano Ronaldo szereplésének a reklámokban.A kapott eredmények az előzetes felvetéseimet részben igazolták, tökéletesbizonyosságot azonban nem nyertek, ehhez további kutatások lenne szükség.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | Cristiano Ronaldo, futball, márkaépítés, self-branding, sportolói márkák, sztármárkák |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:27 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:27 |
Actions (login required)
Tétel nézet |