A szponzoráció szerepe a Forma-1-ben

Kémeri Boglárka (2023) A szponzoráció szerepe a Forma-1-ben. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Kémeri Boglárka XPT3J2.pdf]
Előnézet
PDF
Kémeri Boglárka XPT3J2.pdf

Download (1MB) | Előnézet
[thumbnail of nyilatkozat.pdf] PDF
nyilatkozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (552kB)
[thumbnail of Bírálat Kémeri Boglárka.pdf] PDF
Bírálat Kémeri Boglárka.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (415kB)

Absztrakt (kivonat)

Dolgozatom a szponzoráció rövid bemutatásával kezdődik, melyet a sportszponzorációk részletes vizsgálata követ, ahol olyan nagy sporteseményekről is említést teszek, mint az olimpia vagy a Super Bowl. Külön fejezetet szentelek annak, hogy a befogadói oldalról is megvizsgálom a szponzorációkat, itt főleg olyan dolgokról értekezek, mint, hogy hogyan lehet a néző figyelmét fenntartani egy sportközvetítés során. A Forma-1-hez kapcsolódóan beszélek a Formula-1 történetéről, a szponzorációk megjelenéséről az autósportban és a Netflix-en futó Hajsza a túlélésért című doku-realityről is, mely fellendítette a Forma-1 népszerűségét. Dolgozatomat egy primer kutatással zárom, melyben arra a hipotézisre keresem a választ többek között, hogy a szponzorációs együttműködések hatása a legtöbb esetben növeli a márka ismertségét és javítja a cég imázsát.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Forma-1, netflix, sport, sportszponzoráció, streaming, szponzoráció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:27
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:27
URI: http://dolgozattar.uni-bge.hu/id/eprint/47322

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet