Berta Sára Boglárka (2023) Vásárlás reklám nélkül, avagy mi a ZARA üzleti sikerének titka? Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
ZARA.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (781kB) |
|
PDF
Biralat_Berta_Sara.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (218kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p dir="ltr" style="text-align: left;"></p><p>Dolgozatom központjában a ZARA áll. Szakmai gyakorlatom során, illetve vásárlásaim során többször is rácsodálkoztam, hogy ennek a franchisnak nincs klasszikus értelemben vett reklámja. </p> <p>A ZARA cég termékkínálatának jelentős része illeszkedik az érdeklődési körömbe, nem meglepő módon főként azok a termékek, melyeket hazai és külföldi influenszerek a közösségi médiában való megjelenéseikkel bujtatott módon, de mégiscsak reklámoznak. A ZARA ezt a trendet is meglovagolva alakítja kínálatának jelentős részét. Sok hazai fiatal követi ezt a trendet, így, mivel ez az én ízlésvilágomtól sem esik távol, rendszeres vásárlója lettem a ZARA-nak. </p> <p>Záródolgozatom témaválasztásánál ezen előzmények után szinte kötelező erővel fogalmazódott meg bennem, hogy a ZARA sikerének e dolgozat keretein belül utánajárjak.</p> <p>S, hogy mitől ilyen sikeres és népszerű a ZARA? Erre a kérdésre adok választ a következő oldalakon, melyben a kutatáson felül magam szerkesztette kérdőív segítségével a vásárlókat kérdeztem meg. Ezen felül több munkatársam is segített abban, hogy az eladáshelyen milyen eszközökkel is dolgozik a ZARA.</p><br><p></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | 7P modell, eladás - értékesítés, pozícionálás, ügyfélkapcsolati menedzsment, ügyfélorientált szolgáltatás(ok) |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:27 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:27 |
Actions (login required)
Tétel nézet |