Gyürü Aténa (2023) A vállalatok zöld kommunikációjának formái és a környezeti értékek felértékelődése a társadalomban. Külkereskedelmi Kar.
PDF
gyuru_atena_szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (447kB) |
|
PDF
Gyuru Atena.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (124kB) |
|
PDF
opp_zöldkomm_GYÜRÜATHÉNA.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (273kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p dir="ltr" style="text-align:left;"></p><p></p>Szakdolgozatom témája a vállalatok részéről intézett környezeti kommunikáció megnövekedett jelentősége egy olyan társadalomban, ahol egyre több fogyasztó számára válik a környezet védelme és a fenntarthatóság problémája egyre fontosabb kérdéssé. Dolgozatomban szeretném bemutatni a zöld vállalati kommunikáció kialakulásának okait, annak fejlődésének folyamatát a környezetvédelemmel, fenntarthatósággal összefüggésben, valamint a társadalom környezetvédelemhez fűződő attitűdjeit. Szeretnék világos képet festeni az ilyenféle kommunikáció megjelenési lehetőségeiről és azok előnyeiről, valamint a vele való visszaélésről és annak veszélyeiről. <br><p></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | 21. század, fogyasztói attitűdök, környezetvédelem, marketingkommunikáció, vállalati kommunikáció, zöld kommunikáció |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:27 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:27 |
Actions (login required)
Tétel nézet |