A vállalatok zöld kommunikációjának formái és a környezeti értékek felértékelődése a társadalomban

Gyürü Aténa (2023) A vállalatok zöld kommunikációjának formái és a környezeti értékek felértékelődése a társadalomban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of gyuru_atena_szakdolgozat.pdf] PDF
gyuru_atena_szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (447kB)
[thumbnail of Gyuru Atena.pdf] PDF
Gyuru Atena.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (124kB)
[thumbnail of opp_zöldkomm_GYÜRÜATHÉNA.pdf] PDF
opp_zöldkomm_GYÜRÜATHÉNA.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (273kB)

Absztrakt (kivonat)

Szakdolgozatomtémája a vállalatok részéről intézett környezetikommunikáció megnövekedett jelentősége egy olyan társadalomban, ahol egyre többfogyasztó számára válik a környezet védelme és a fenntarthatóság problémájaegyre fontosabb kérdéssé. Dolgozatomban szeretném bemutatni a zöld vállalatikommunikáció kialakulásának okait, annak fejlődésének folyamatát a környezetvédelemmel,fenntarthatósággal összefüggésben, valamint a társadalom környezetvédelemhez fűződő attitűdjeit. Szeretnék világos képet festeni az ilyenfélekommunikáció megjelenési lehetőségeiről és azok előnyeiről, valamint a velevaló visszaélésről és annak veszélyeiről.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és médiatudomány

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: 21. század, fogyasztói attitűdök, környezetvédelem, marketingkommunikáció, vállalati kommunikáció, zöld kommunikáció
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:27
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:27

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet