Szabó Máté (2023) Digitális marketingstratégiák az elektronikus sportok világában (E-sport). Külkereskedelmi Kar.
PDF
Digitális marketingstratégiák az elektronikus sportok világában (E-sport).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Bírálati lap_Szabó Máté EAQR5T.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (259kB) |
|
PDF
KÜLSŐ BÍRÁLAT_Szabó Máté.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (34kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p dir="ltr" style="text-align: left;">Az E-sport nem igazi sport!” kijelentést kétségkívül minden ember hallotta már legalább egyszer az elmúlt 10 évben, legfőképpen Magyarországon. Ez az általános vélekedés visszavezethető az elektronikus sportok elképesztő sebességű térhódítására mind a közösségi médiában, mind az informatikai eszközökkel kereskedők piacára, hiszen az elmúlt időszakban robbant be a köztudatba, hogy a videójátékok iránti rajongás nem megvetendő dolog. Olyannyira, hogy szinte egészen a kiskorúaktól kezdve negyven éves korhatárig mindenki legalább több alkalommal játszott videójátékokkal életében, ha nem is aktívan. Mindenhol találkozhatunk velük, legyen szó telefonokról, tabletekről, játékkonzolokról vagy asztali számítógépekről, ez egy hatalmas piac a jelenlegi világban.<br></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | ágazat elemzés, digitális marketing, e-Sport, fejlődési lehetőségek, hivatásos sportolók, közvetítők, marketingstratégiák, streamer, szponzorálás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:27 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:27 |
Actions (login required)
Tétel nézet |