Szabó Máté (2023) Digitális marketingstratégiák az elektronikus sportok világában (E-sport). Külkereskedelmi Kar.
PDF
Digitális marketingstratégiák az elektronikus sportok világában (E-sport).pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Bírálati lap_Szabó Máté EAQR5T.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (259kB) |
|
PDF
KÜLSŐ BÍRÁLAT_Szabó Máté.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (34kB) |
Absztrakt (kivonat)
Az E-sport nem igazi sport!” kijelentést kétségkívül minden ember hallotta már legalábbegyszer az elmúlt 10 évben, legfőképpen Magyarországon. Ez az általános vélekedésvisszavezethető az elektronikus sportok elképesztő sebességű térhódítására mind a közösségimédiában, mind az informatikai eszközökkel kereskedők piacára, hiszen az elmúlt időszakbanrobbant be a köztudatba, hogy a videójátékok iránti rajongás nem megvetendő dolog.Olyannyira, hogy szinte egészen a kiskorúaktól kezdve negyven éves korhatárig mindenkilegalább több alkalommal játszott videójátékokkal életében, ha nem is aktívan. Mindenholtalálkozhatunk velük, legyen szó telefonokról, tabletekről, játékkonzolokról vagy asztaliszámítógépekről, ez egy hatalmas piac a jelenlegi világban.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | ágazat elemzés, digitális marketing, e-Sport, fejlődési lehetőségek, hivatásos sportolók, közvetítők, marketingstratégiák, streamer, szponzorálás |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:27 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:27 |
Actions (login required)
Tétel nézet |