Horváth Balázs (2023) Vendégértékelések fontossága a szállodai értékesítés során. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Horváth_Balázs_Vendégértékelések_Záródolgozat_.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Horváth Balázs.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (695kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p dir="ltr" style="text-align: left;"><span lang="HU">A szállodák helyzete igencsak megnehezedett a COVID-19-es járvány időszaka alatt. Most már talán kijelenthetjük, hogy kezd visszatérni az élet a régi kerékvágásba és újra rengeteg ember veszi igénybe nap, mint nap az egyes szálláshelyek által nyújtott szolgáltatásokat. Legyen szó üzleti útról, céges rendezvényről, esküvőről vagy nyaralásról. Azonban közel sem mindegy, hogy hol szállunk meg. Alapos utánajárást követően kell meghoznunk döntésünket, hogy az általunk választott helyen eltöltött idő az igényeinknek leginkább megfelelő legyen. </span><span style="font-size: 1rem;">Több helyen is előfordul, hogy nem megfelelően kezelik a vendégek visszajelzéseit, vagy egyáltalán nem is törődnek azokkal. 2023-ban egy jól működő vállalkozás esetében ez elengedhetetlen feltétel. </span></p><br><p></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | GAP-modell, marketingmix, Mystery Hotel Budapest, szolgáltatásmarketing, vendégélmény |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:26 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:26 |
Actions (login required)
Tétel nézet |