Vendégértékelések fontossága a szállodai értékesítés során

Horváth Balázs (2023) Vendégértékelések fontossága a szállodai értékesítés során. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of Horváth_Balázs_Vendégértékelések_Záródolgozat_.pdf] PDF
Horváth_Balázs_Vendégértékelések_Záródolgozat_.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Horváth Balázs.pdf] PDF
Horváth Balázs.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (695kB)

Absztrakt (kivonat)

A szállodák helyzete igencsak megnehezedett aCOVID-19-es járvány időszaka alatt. Most már talán kijelenthetjük, hogy kezd visszatérniaz élet a régi kerékvágásba és újra rengeteg ember veszi igénybe nap, mint napaz egyes szálláshelyek által nyújtott szolgáltatásokat. Legyen szó üzletiútról, céges rendezvényről, esküvőről vagy nyaralásról. Azonban közel semmindegy, hogy hol szállunk meg. Alapos utánajárást követően kell meghoznunkdöntésünket, hogy az általunk választott helyen eltöltött idő az igényeinknekleginkább megfelelő legyen.Több helyen is előfordul, hogy nem megfelelően kezelik avendégek visszajelzéseit, vagy egyáltalán nem is törődnek azokkal. 2023-ban egyjól működő vállalkozás esetében ez elengedhetetlen feltétel.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: GAP-modell, marketingmix, Mystery Hotel Budapest, szolgáltatásmarketing, vendégélmény
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:26
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:26

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet