Horváth Balázs (2023) Vendégértékelések fontossága a szállodai értékesítés során. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
Horváth_Balázs_Vendégértékelések_Záródolgozat_.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Horváth Balázs.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (695kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szállodák helyzete igencsak megnehezedett aCOVID-19-es járvány időszaka alatt. Most már talán kijelenthetjük, hogy kezd visszatérniaz élet a régi kerékvágásba és újra rengeteg ember veszi igénybe nap, mint napaz egyes szálláshelyek által nyújtott szolgáltatásokat. Legyen szó üzletiútról, céges rendezvényről, esküvőről vagy nyaralásról. Azonban közel semmindegy, hogy hol szállunk meg. Alapos utánajárást követően kell meghoznunkdöntésünket, hogy az általunk választott helyen eltöltött idő az igényeinknekleginkább megfelelő legyen.Több helyen is előfordul, hogy nem megfelelően kezelik avendégek visszajelzéseit, vagy egyáltalán nem is törődnek azokkal. 2023-ban egyjól működő vállalkozás esetében ez elengedhetetlen feltétel.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | GAP-modell, marketingmix, Mystery Hotel Budapest, szolgáltatásmarketing, vendégélmény |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:26 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:26 |
Actions (login required)
Tétel nézet |