Az innováció szerepe az Apple Inc. márkaépítése során

Pintér Ákos (2023) Az innováció szerepe az Apple Inc. márkaépítése során. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Pintér Ákos - szakdolgozat.pdf] PDF
Pintér Ákos - szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (761kB)
[thumbnail of külső konzulens_Pinter_Akos_Kelkó Tamás_külső bíráló.pdf] PDF
külső konzulens_Pinter_Akos_Kelkó Tamás_külső bíráló.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (66kB)
[thumbnail of opp_márkaép_PintérÁkos.pdf] PDF
opp_márkaép_PintérÁkos.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (279kB)

Absztrakt (kivonat)

A dolgozatom során hosszasan elemeztem az innováció fontosságát az Apple Inc. vállalatának a márkaépítése során. A dolgozatban kifejtettem a márkaépítés legfontosabb elemeit, és ezeket rávetítettem az Apple által végzett branding-re. Elemzésre kerültek ezen felül a vállalat arculatának az elemei, termékei közül az iPhone és az iPad eszközöket vizsgáltam marketing szempontból. A dolgozatban hosszas elemzés olvasható az Apple legfontosabb reklámkampányairól, illetve a társadalmi felelősségvállalás is. Ezeken felül egy SWOT analízis is megtekinthető a dolgozatban, és kifejtésre került, hogyan vált az Apple-ből szeretetmárka.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és médiatudomány

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Apple, innováció, iPad, iPhone, márkaépítés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:26
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:26

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet