Pintér Ákos (2023) Az innováció szerepe az Apple Inc. márkaépítése során. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Pintér Ákos - szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (761kB) |
|
PDF
külső konzulens_Pinter_Akos_Kelkó Tamás_külső bíráló.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (66kB) |
|
PDF
opp_márkaép_PintérÁkos.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (279kB) |
Absztrakt (kivonat)
A dolgozatom során hosszasan elemeztem az innováció fontosságát az Apple Inc. vállalatának a márkaépítése során. A dolgozatban kifejtettem a márkaépítés legfontosabb elemeit, és ezeket rávetítettem az Apple által végzett branding-re. Elemzésre kerültek ezen felül a vállalat arculatának az elemei, termékei közül az iPhone és az iPad eszközöket vizsgáltam marketing szempontból. A dolgozatban hosszas elemzés olvasható az Apple legfontosabb reklámkampányairól, illetve a társadalmi felelősségvállalás is. Ezeken felül egy SWOT analízis is megtekinthető a dolgozatban, és kifejtésre került, hogyan vált az Apple-ből szeretetmárka.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Apple, innováció, iPad, iPhone, márkaépítés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:26 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:26 |
Actions (login required)
Tétel nézet |