Elégedettség és lojalitásmérés a The Body Shop utántöltő állomásainak esetében

Mádi Emese Júlia (2023) Elégedettség és lojalitásmérés a The Body Shop utántöltő állomásainak esetében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Mádi Emese Júlia-WAYTO4- Szakdolgozat.pdf] PDF
Mádi Emese Júlia-WAYTO4- Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (935kB)
[thumbnail of Bírálati lap_Mádi Emese Júlia WAYTO4  .pdf] PDF
Bírálati lap_Mádi Emese Júlia WAYTO4 .pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (221kB)
[thumbnail of kulso-konzulens_szego-andrea_madi-emese-julia_szakdolgozat-biralat_2023.pdf] PDF
kulso-konzulens_szego-andrea_madi-emese-julia_szakdolgozat-biralat_2023.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (152kB)

Absztrakt (kivonat)

A szakdolgozat a The Body Shop utántöltő állomásánakelégedettség és lojalitásvizsgálatával foglalkozik. A dolgozatbanmakrokörnyezeti elemzés STEEP-analízis, valamint mikrokörnyezeti elemzés,SWOT-analízis, fogyasztói szokások elemzése, Porter 5 erő modell szerepel.Továbbá a szekunder kutatásban a cég marketingstratégiáját is elemzem,célcsoport vizsgálattal, marketingmix elemeinek vizsgálatával. A kutatás céljaaz utántöltő állomással kapcsolatos elégedettség és lojalitás mérése, melyetmélyinterjús elemzés (vásárlókkal és a szépségtanácsadókkal), és mysteryshopping segítségével készítettem el.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: elégedettség, elégedettségvizsgálat, interjú, lojalitás, makrokörnyezet, mikrokörnyezet, SWOT-elemzés
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:26
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:26

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet