Mádi Emese Júlia (2023) Elégedettség és lojalitásmérés a The Body Shop utántöltő állomásainak esetében. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Mádi Emese Júlia-WAYTO4- Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (935kB) |
|
PDF
Bírálati lap_Mádi Emese Júlia WAYTO4 .pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (221kB) |
|
PDF
kulso-konzulens_szego-andrea_madi-emese-julia_szakdolgozat-biralat_2023.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (152kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakdolgozat a The Body Shop utántöltő állomásánakelégedettség és lojalitásvizsgálatával foglalkozik. A dolgozatbanmakrokörnyezeti elemzés STEEP-analízis, valamint mikrokörnyezeti elemzés,SWOT-analízis, fogyasztói szokások elemzése, Porter 5 erő modell szerepel.Továbbá a szekunder kutatásban a cég marketingstratégiáját is elemzem,célcsoport vizsgálattal, marketingmix elemeinek vizsgálatával. A kutatás céljaaz utántöltő állomással kapcsolatos elégedettség és lojalitás mérése, melyetmélyinterjús elemzés (vásárlókkal és a szépségtanácsadókkal), és mysteryshopping segítségével készítettem el.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | elégedettség, elégedettségvizsgálat, interjú, lojalitás, makrokörnyezet, mikrokörnyezet, SWOT-elemzés |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:26 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:26 |
Actions (login required)
Tétel nézet |