A marketing szerepe az értékesítésben, avagy a kettő kapcsolata egymással

Kiri Edina Szimonetta (2023) A marketing szerepe az értékesítésben, avagy a kettő kapcsolata egymással. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of A marketing szerepe az értékesítésben, avagy a kettő kapcsolata egymással.pdf] PDF
A marketing szerepe az értékesítésben, avagy a kettő kapcsolata egymással.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Kiri Edina.pdf] PDF
Kiri Edina.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (214kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align: left;">A szakmai gyakorlatom ideje alatt két céggel volt szerencsém együtt dolgozni. Mivel ezek a cégek más tevékenységi körben mozogtak így a dolgozatomban azt fejtem ki, hogy a marketingnek milyen/mekkora szerepe van az értékesítésben illetve, hogy ezeknek a területeknek az egymással való kapcsolata/egymásra való hatása milyen is elméletben és gyakorlatban. Továbbá a saját feladataim által bemutatom, hogy milyen sokoldalú munkát végez egy marketing területen dolgozó szakember, milyen érdekesen, aktívan telnek mindennapjai.</p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Dr. Rimóczi Csilla
Belső
Adj.dr-i fok; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: együttműködés, emberi kommunikáció, értékesítés, fejlődés, kapcsolat, marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:26
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:26

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet