Kiri Edina Szimonetta (2023) A marketing szerepe az értékesítésben, avagy a kettő kapcsolata egymással. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
A marketing szerepe az értékesítésben, avagy a kettő kapcsolata egymással.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Kiri Edina.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (214kB) |
Absztrakt (kivonat)
A szakmai gyakorlatom ideje alatt két céggel volt szerencsém együtt dolgozni. Mivel ezek a cégek más tevékenységi körben mozogtak így a dolgozatomban azt fejtem ki, hogy a marketingnek milyen/mekkora szerepe van az értékesítésben illetve, hogy ezeknek a területeknek az egymással való kapcsolata/egymásra való hatása milyen is elméletben és gyakorlatban. Továbbá a saját feladataim által bemutatom, hogy milyen sokoldalú munkát végez egy marketing területen dolgozó szakember, milyen érdekesen, aktívan telnek mindennapjai.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | együttműködés, emberi kommunikáció, értékesítés, fejlődés, kapcsolat, marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:26 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:26 |
Actions (login required)
Tétel nézet |