Kalmár Klaudia (2023) A hagyományos és közösségi média hatása a magyar divatmárkákra – a Sugarbird márka elterjedése és népszerűsége a médiában és a közösségi platformokon. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Kalmár Klaudia - Szakdolgozat 2023.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (654kB) |
|
PDF
Bírálat Kalmár Klaudia_jav.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (251kB) |
|
PDF
klaudiakalmar_szakdolgozat_ertekeles_20230530.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (104kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p dir="ltr" style="text-align:left;"></p><p>Dolgozatom fő témája a hagyományos és új média viszonya a Sugarbird magyar divatmárkával, ezen belül pedig a különböző platformok sajátosságainak, az influenszermarketing elterjedésének elemzése és a tudatos médiahasználat alapfeltételeinek megismerése a sikeres offline és online megjelenésért. <span style="font-size:1rem;">A tanulmányomban kitértem még a hagyományos és közösségi média felépítésére, hátrányaira és előnyeire egyaránt, illetve az offline – online reklámok sajátosságaira is. </span><span style="font-size:1rem;">Fogyasztói oldalról vizsgáltam a különböző médiatípusok befolyásolási erejét és megbízhatóságát, hogy egy átfogóbb képet kapjak a felhasználók és a platformok kapcsolatáról.</span></p><br><p></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | hagyományos média, influenszerek, influenszermarketing, közösségi média, új média |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:26 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:26 |
Actions (login required)
Tétel nézet |