A hagyományos és közösségi média hatása a magyar divatmárkákra – a Sugarbird márka elterjedése és népszerűsége a médiában és a közösségi platformokon

Kalmár Klaudia (2023) A hagyományos és közösségi média hatása a magyar divatmárkákra – a Sugarbird márka elterjedése és népszerűsége a médiában és a közösségi platformokon. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Kalmár Klaudia - Szakdolgozat 2023.pdf] PDF
Kalmár Klaudia - Szakdolgozat 2023.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (654kB)
[thumbnail of Bírálat Kalmár Klaudia_jav.pdf] PDF
Bírálat Kalmár Klaudia_jav.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (251kB)
[thumbnail of klaudiakalmar_szakdolgozat_ertekeles_20230530.pdf] PDF
klaudiakalmar_szakdolgozat_ertekeles_20230530.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (104kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align:left;"></p><p>Dolgozatom fő témája a hagyományos és új média viszonya a Sugarbird magyar divatmárkával, ezen belül pedig a különböző platformok sajátosságainak, az influenszermarketing elterjedésének elemzése és a tudatos médiahasználat alapfeltételeinek megismerése a sikeres offline és online megjelenésért.&nbsp;<span style="font-size:1rem;">A tanulmányomban kitértem még a hagyományos és közösségi média felépítésére, hátrányaira és előnyeire egyaránt, illetve az offline – online reklámok sajátosságaira is.&nbsp;</span><span style="font-size:1rem;">Fogyasztói oldalról vizsgáltam a különböző médiatípusok befolyásolási erejét és megbízhatóságát, hogy egy átfogóbb képet kapjak a felhasználók és a platformok kapcsolatáról.</span></p><br><p></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és médiatudomány

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Bajomi-Lázár Péter
Belső
főiskolai tanár; Kommunikáció Tanszék; KKK
Berki Anna
Külső
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: hagyományos média, influenszerek, influenszermarketing, közösségi média, új média
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:26
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:26

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet