Kalmár Klaudia (2023) A hagyományos és közösségi média hatása a magyar divatmárkákra – a Sugarbird márka elterjedése és népszerűsége a médiában és a közösségi platformokon. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Kalmár Klaudia - Szakdolgozat 2023.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (654kB) |
|
PDF
Bírálat Kalmár Klaudia_jav.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (251kB) |
|
PDF
klaudiakalmar_szakdolgozat_ertekeles_20230530.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (104kB) |
Absztrakt (kivonat)
Dolgozatom fő témája a hagyományos és új média viszonya aSugarbird magyar divatmárkával, ezen belül pedig a különböző platformok sajátosságainak,az influenszermarketing elterjedésének elemzése és a tudatos médiahasználatalapfeltételeinek megismerése a sikeres offline és online megjelenésért.A tanulmányomban kitértem még a hagyományos és közösségi médiafelépítésére, hátrányaira és előnyeire egyaránt, illetve az offline – online reklámoksajátosságaira is.Fogyasztói oldalról vizsgáltam a különböző médiatípusokbefolyásolási erejét és megbízhatóságát, hogy egy átfogóbb képet kapjak a felhasználókés a platformok kapcsolatáról.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | hagyományos média, influenszerek, influenszermarketing, közösségi média, új média |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:26 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:26 |
Actions (login required)
Tétel nézet |