A konvencionális és az online marketing - a Nutriversum példáján keresztül

Trefil Roxána Éva (2023) A konvencionális és az online marketing - a Nutriversum példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)

[thumbnail of TrefilRoxánaÉva_Záródolgozat2023.pdf] PDF
TrefilRoxánaÉva_Záródolgozat2023.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Trefil Roxána.pdf] PDF
Trefil Roxána.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (217kB)

Absztrakt (kivonat)

<p dir="ltr" style="text-align: left;"></p><p>Azért esett a témaválasztásom éppen a marketingre, mert úgy gondolom, hogy stabil alapköve kell legyen egy vállalkozás sikeres és hatékony működésének. </p> <p>Az emberi élet felgyorsulása (mindenki siet, kapkod, rohan) nagy hatással bírt a marketing területére vonatkozólag is.</p> <p>Egy nap leforgása alatt számtalan inger, impulzus éri az embereket, éppen ezért sokkalta ellenállóbbak is lettek a reklámokra, hirdetésekre nézve. Nincs kapacitás egy, vagy akár többoldalas marketingkampányok átböngészésére, értelmezésére, így ha egy vállalkozás mindenképpen el szeretné valakinek nyerni a figyelmét, akkor a lehető legrövidebb, de annál lényegre törőbb, frappánsabb, megfogó marketing szlogenekre lesz szüksége.</p> <p>&nbsp;Ahhoz, hogy egy cég kellő ráhatást tudjon gyakorolni a célközönségre, különböző technikákat kell bevetni, különféle perspektívákból kell megközelíteni a reklámozni kívánt terméket/szolgáltatást.</p> <p>Ha van egy jól kidolgozott marketingstratégiánk, akkor azzal nemcsak a vállalat eredményességét növelhetjük, hanem még számos területnek segíthetjük a munkáját (pl. pénzügy, HR osztály, értékesítés stb).</p><br><p></p>

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

kereskedelem és marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Dr. Dr. Rimóczi Csilla
Belső
Adj.dr-i fok; Marketing Tanszék; KKK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: 4P és 7P, influenszer marketing, konvencionális marketing, marketingkommunikáció, online marketing
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:26
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:26

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet