Trefil Roxána Éva (2023) A konvencionális és az online marketing - a Nutriversum példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar. (Kéziratban)
PDF
TrefilRoxánaÉva_Záródolgozat2023.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Trefil Roxána.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (217kB) |
Absztrakt (kivonat)
Azértesett a témaválasztásom éppen a marketingre, mert úgy gondolom, hogy stabilalapköve kell legyen egy vállalkozás sikeres és hatékony működésének. Azemberi élet felgyorsulása (mindenki siet, kapkod, rohan) nagy hatással bírt amarketing területére vonatkozólag is.Egynap leforgása alatt számtalan inger, impulzus éri az embereket, éppen ezértsokkalta ellenállóbbak is lettek a reklámokra, hirdetésekre nézve. Nincskapacitás egy, vagy akár többoldalas marketingkampányok átböngészésére,értelmezésére, így ha egy vállalkozás mindenképpen el szeretné valakinek nyernia figyelmét, akkor a lehető legrövidebb, de annál lényegre törőbb, frappánsabb,megfogó marketing szlogenekre lesz szüksége.Ahhoz, hogy egy cég kellő ráhatást tudjongyakorolni a célközönségre, különböző technikákat kell bevetni, különféleperspektívákból kell megközelíteni a reklámozni kívánt terméket/szolgáltatást.Havan egy jól kidolgozott marketingstratégiánk, akkor azzal nemcsak a vállalateredményességét növelhetjük, hanem még számos területnek segíthetjük a munkáját(pl. pénzügy, HR osztály, értékesítés stb).
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Marketing Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | 4P és 7P, influenszer marketing, konvencionális marketing, marketingkommunikáció, online marketing |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:26 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:26 |
Actions (login required)
Tétel nézet |