Drengubák Bernadett (2023) A televíziós reklámok hatása a gyermekekre. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Drengubák_Bernadett_2023_Hitelesített_Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Külső konzulensi bírálat_Drengubák Bernadett.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (327kB) |
|
PDF
BGE-Belső bírálat-DB-SzK-JAV-szign.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (305kB) |
Absztrakt (kivonat)
<p dir="ltr" style="text-align:left;"></p><p>1. Média szerepe és hatása a társadalomban<br> A média általánosan a társadalomra hogyan hat/formálja. <br> A gondolkozásmódra is miképpen és hogyan hat.</p> <p>2. A reklámok hatásai különböző generációkra <br> A gyerekek, a középkorosztály és az időskorosztály.</p> 3. A médián belül a vásárlási szokások <br> A média hatása a társadalomra és az egyén vásárlási szokásaira.<br><br>Módszertan: online kérdőív<br><br><p>Kutatási kérdéseim: </p> <p>1) Az ünnepi időszakban a családok többet költenek gyermekeiknek bizonyos termékekre a magasabb reklámszám miatt.</p> <p>2) A szülők figyelembe veszik a korhatári besorolásokat és figyelnek arra, hogy gyermekeik mit látnak a televízióban.</p> <p>3) Általánosságban elmondható, hogy a gyermekeknek szóló reklámok valamilyen mértékben befolyásolják a családok havi költségvetését.</p><br><p></p>
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Konzulens(ek)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | hatásvizsgálat, média, reklám, reklámjog, vásárlás, vásárlási szokások |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:26 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:26 |
Actions (login required)
Tétel nézet |