A televíziós reklámok hatása a gyermekekre

Drengubák Bernadett (2023) A televíziós reklámok hatása a gyermekekre. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Drengubák_Bernadett_2023_Hitelesített_Szakdolgozat.pdf] PDF
Drengubák_Bernadett_2023_Hitelesített_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)
[thumbnail of Külső konzulensi bírálat_Drengubák Bernadett.pdf] PDF
Külső konzulensi bírálat_Drengubák Bernadett.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (327kB)
[thumbnail of BGE-Belső bírálat-DB-SzK-JAV-szign.pdf] PDF
BGE-Belső bírálat-DB-SzK-JAV-szign.pdf
Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat)

Download (305kB)

Absztrakt (kivonat)

1. Média szerepe és hatása a társadalomban A média általánosan atársadalomra hogyan hat/formálja. Agondolkozásmódra is miképpen és hogyan hat.2. A reklámok hatásai különböző generációkra A gyerekek, a középkorosztályés az időskorosztály.3. A médián belül avásárlási szokások Amédia hatása a társadalomra és az egyén vásárlási szokásaira.Módszertan: online kérdőívKutatási kérdéseim: 1)Az ünnepi időszakban a családok többet költenekgyermekeiknek bizonyos termékekre a magasabb reklámszám miatt.2)A szülők figyelembe veszik a korhatáribesorolásokat és figyelnek arra, hogy gyermekeik mit látnak a televízióban.3)Általánosságban elmondható, hogy a gyermekeknekszóló reklámok valamilyen mértékben befolyásolják a családok haviköltségvetését.

Intézmény

Budapesti Gazdasági Egyetem

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Kommunikáció Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és médiatudomány

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: hatásvizsgálat, média, reklám, reklámjog, vásárlás, vásárlási szokások
SWORD Depositor: Archive User
Felhasználói azonosító szám (ID): Archive User
Rekord készítés dátuma: 2023. Szep. 07. 14:26
Utolsó módosítás: 2023. Szep. 07. 14:26

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet