Drengubák Bernadett (2023) A televíziós reklámok hatása a gyermekekre. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Drengubák_Bernadett_2023_Hitelesített_Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
|
PDF
Külső konzulensi bírálat_Drengubák Bernadett.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (327kB) |
|
PDF
BGE-Belső bírálat-DB-SzK-JAV-szign.pdf Hozzáférés joga: Bizalmas dokumentum (bírálat) Download (305kB) |
Absztrakt (kivonat)
1. Média szerepe és hatása a társadalomban A média általánosan atársadalomra hogyan hat/formálja. Agondolkozásmódra is miképpen és hogyan hat.2. A reklámok hatásai különböző generációkra A gyerekek, a középkorosztályés az időskorosztály.3. A médián belül avásárlási szokások Amédia hatása a társadalomra és az egyén vásárlási szokásaira.Módszertan: online kérdőívKutatási kérdéseim: 1)Az ünnepi időszakban a családok többet költenekgyermekeiknek bizonyos termékekre a magasabb reklámszám miatt.2)A szülők figyelembe veszik a korhatáribesorolásokat és figyelnek arra, hogy gyermekeik mit látnak a televízióban.3)Általánosságban elmondható, hogy a gyermekeknekszóló reklámok valamilyen mértékben befolyásolják a családok haviköltségvetését.
Intézmény
Budapesti Gazdasági Egyetem
Kar
Tanszék
Kommunikáció Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | hatásvizsgálat, média, reklám, reklámjog, vásárlás, vásárlási szokások |
SWORD Depositor: | Archive User |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Archive User |
Rekord készítés dátuma: | 2023. Szep. 07. 14:26 |
Utolsó módosítás: | 2023. Szep. 07. 14:26 |
Actions (login required)
Tétel nézet |